Avatar billede fri-hash Nybegynder
04. maj 2002 - 11:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

træningsprogram til blindskrift

jeg havde engang et program ... men det har jeg ikke mere ... og nu er jeg meget ked af at jeg ikke længere har det *LOL*

det er desværre så længe siden at jeg havde det, at jeg ikke kan huske hvad det hed :-(

men det var et program til at lære sig blindskrift med (10-fingersystem, ikke braille eller hvad det hedder)

er der nogen der kender et sådant free-/shareware program?
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 12:05 #1
Der er et dansk prg. der hedder 10Fingre men det er ikke freeware.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 12:07 #2
Ah det hedder 10Finger.
Læs mere her:
http://www.mikrov.dk/produkter/programmer/10finger2/
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 12:08 #3
800 Kr. koster det
Avatar billede fri-hash Nybegynder
04. maj 2002 - 12:29 #4
ik lige det jeg er ude efter :-)

det var slet ikke så kompliceret
Avatar billede fri-hash Nybegynder
13. maj 2002 - 16:26 #5
nå, det var der ikke.. :-(
Avatar billede carstengaderup Nybegynder
17. marts 2004 - 10:54 #6
Et program til indlæring af blindskrift kan hentes på www.datast.dk

Det er godt nok ikke freeware - men du kan hente en gratis demo, som virker i en måneds tid.

Carsten