Avatar billede pezzie Nybegynder
04. maj 2002 - 01:23 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Lukning af pop up vindue

Hej.

Jeg har et mindre problem - tror jeg da.

I flash har jeg lavet et billede med knapper, som kommer frem i et pop up vindue, når man trykker på en knap på selve hjemmesiden.

Nu vil jeg gerne, at det pop up vindue lukkes, når man har trykket på en af knapperne. Men jeg kan ikke få det til at virke.

Jeg bruger on(press) til knapperne.
Avatar billede wilweb Nybegynder
04. maj 2002 - 01:29 #1
on (release) {
    getURL ("java script:self.close()");
}
Avatar billede pezzie Nybegynder
04. maj 2002 - 01:43 #2
Kanon .. tak for hjælpen

Du reddede lige resterne af mit hår.

Pezzie :o)
Avatar billede wilweb Nybegynder
04. maj 2002 - 01:46 #3
Super.... :> Gizom
Avatar billede woolbox Nybegynder
04. maj 2002 - 02:48 #4
Et mindre problem til 200 point!? - lugter lidt ...
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. maj 2002 - 02:49 #5
hmm det er rigtig wooler, det var sku lidt for simpel til 200 points
Avatar billede woolbox Nybegynder
04. maj 2002 - 02:51 #6
WTF choko - følger du efter mig!? ;o)
Avatar billede wilweb Nybegynder
04. maj 2002 - 09:10 #7
Hvad er let og hvad er et svært spørgsmål, og for hvem?
Det var måske i overkanten med 200 point, men det sker alså i overensstemmelse med alle regle her på eksperten.dk, så langt tid at spørgeren syntes at det er alle point værd, ja så er min moral helt i top!
SÅ DET LUGTER IKKE... mere end woolbox svar i http://www.eksperten.dk/spm/190621 og chokobear.dk's svar i http://www.eksperten.dk/spm/203942, her kom jeg ikke med kommentar omkring point givningen og syntes hellere ikke at de var svære spørgsmål!
pezzie er ikke helt ny her på eksperten, og havde måsks brug for en løsning her og nu.
Jeg giver gerne point tilbage til pezzie, hvis han deler jeres opfattelse og så kunne I måske også dele de point I fik i overnævnte spørgsmål tilbage.
:> Gizom
Avatar billede pezzie Nybegynder
04. maj 2002 - 11:04 #8
Gizom .. jeg deler overhovedet ikke deres opfattelse.

Jeg havde brug for et hurtigt svar og efter at have brugt mange timer på en løsning selv var jeg glad for at den kom så hurtigt.

Til i to andre: Så stop da med at have ondt i røven - Eksperten handler om at hjælpe andre folk og ikke at skrabe point sammen.

Pezzie
Avatar billede wilweb Nybegynder
04. maj 2002 - 11:13 #9
Pezzie:> Tak for opbakningen
:> Gizom
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2002 - 12:43 #10
woolbox> det er helt op til spørger selv at bestemme hvor mange point et spørgsmål er værd.

Anmeldelse lukket.

john_stigers - coadmin
Avatar billede wilweb Nybegynder
04. maj 2002 - 12:55 #11
woolbox & chokobear_dk :< Mange tak for jeres fede måde at være på og I behøver ikke at sige undskyld, I har forhåbentlig lært noget.
I er godt nok tarvelige!
:< Gizom
Avatar billede woolbox Nybegynder
04. maj 2002 - 18:47 #12
Sorry alligevel Gizom og Pezzie - man er vel bare blevet lidt småirriteret over at så mange "overfører" points, troede at spørgsmålet var lavet til lejligheden. - My bad, ha' en dejlig weekend! :o)
Avatar billede woolbox Nybegynder
04. maj 2002 - 19:01 #13
For lige at få humøret lidt op bedes i kigge på http://www.eksperten.dk/spm/206871 - spørgsmålet er ganske vidst lukket, men der er lidt sjov at hente alligevel! ;o) ... Choko skulle lige af med nogle pirat-point ;o) ...
Avatar billede woolbox Nybegynder
04. maj 2002 - 19:02 #14
gizom -> Iøvrigt en god timeløn i point! ;o) - Det er altid fedt at finde et spørgsmål man hurtigt kan svare på inden andre når ind først, såå tillykke! :o)
Avatar billede wilweb Nybegynder
04. maj 2002 - 19:26 #15
woolbox:> Det er sq ÅK, Jeg selv bliver også irriteret over svindler her på exp.dk, og derfor bliver jeg også sur, når jeg bliver anklaget for urent trav, det er en af de ting jeg godt kan undvære og helt undgår at være med i.
Ja, det er dejligt når der kommer et spørgsmål som man hurtigt kan svare på! Lige nu sidder jeg og laver et login system for en newbee i ASP for 30 point... som Pezzie siger vi er her for at hjælpe hinanden!
Go'Weekend
:> Gizom
Avatar billede woolbox Nybegynder
04. maj 2002 - 19:35 #16
Right on! :o) ... "urent trav" *LOL* ... Helt ok, håber også at pezzie har tilgivet mig!? :o)
Avatar billede pezzie Nybegynder
04. maj 2002 - 20:12 #17
Woolbox .. naturligvis

Det er da kedeligt, at nogen misbruger systemet - selv har jeg stor glæde af det.

Så god weekend til jer alle og tak for hjælpen
Avatar billede woolbox Nybegynder
04. maj 2002 - 22:19 #18
Det er jo det, jeg har sgu også fået og givet meget hjælp herinde - og ked af at sige det, men det lignede altså et 200-point-til-dig spørgsmål. Nu vil jeg sgu vaske noget tøj! ;o)