Avatar billede lause Nybegynder
03. maj 2002 - 23:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ericsson MP3 HPM-10

jeg har problemer med at installere programmet til MMC reader..programmet er laver for bl.a. NT...
jeg bruger XP pro. og er logget på som Adm.
Avatar billede kaare9 Nybegynder
04. maj 2002 - 19:00 #1
Når du har fundet installations programmet, højreklik på det, vælg egenskaber,"kompatibilitet" og sæt den til NT4.0 og klik på ok.
Start så installationen.
Det har jeg haft held med flere gange.
Avatar billede lause Nybegynder
12. maj 2002 - 00:02 #2
Hej..undskyld den sene svar.. har været på ferie..
Desværre Kaare9. det virker ikke..ellers et godt foreslag.
Avatar billede lause Nybegynder
28. december 2002 - 14:05 #3
Må vist heller lukke ...
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2002 - 14:06 #4
jeg har selv købt den og har ikke fået den til at virke da den ikke understøttes af xp, så køb en ny reader, jeg kan sige bilka i næste uge har en mega billig en i avisen