Avatar billede kurtp Nybegynder
03. maj 2002 - 23:36 Der er 4 kommentarer

Hvad er der galt med min nye computer "Ustabil"

Hej eksperter

Jeg har lige købt nye dele til min computer, som nu består af følgende.

Bundkort MSI turbo 2
AMD cpu Thunderbird 1100Mhz
Køler "Fridgerock fra Spire"
Asus V7700TIvx deluxe
Sound Blaster 4.1 Digital
Trust V92 PCI Modem
Pinnacle DC10 Plus
IBM harddisk 25Gb
Lite on Brænder
Strømforsyningen er 300 Watt

PS: De øverste 6 er de nye komponenter

Mit problem er at computeren genstarter efter at den er kommet in i windowsXP det virker som om at den ikke er stabil men efter at den har bootet for anden gang er det hele som det skal være. Når jeg går ind i bios kan jeg se på kølerens omdrejninger at de er  sat til nogle mærkelige omdrejninger der kan hede F500, ell. 4300 ell. 42500 det skifter mellem mange forskellige omdrejninger men F500 er vel ingen omdrejninger. PC-Alert fra MSI raporterer om fejl ved køleren men temperaturerne overstiger ikke 55 graders celcius. Er det bundkortet er det grafikkortet eller hvad gør at den virker så ustabil. Jeg har fået en fejlmelding fra windowsxp men ved ikke om det stammer fra eventuel hardwarefejl fejlen opstod i ANV4disp.dll Hjææææælp.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
03. maj 2002 - 23:37 #1
har du prøvet at tilføje hardwaren i kontrolpanelet??
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. maj 2002 - 23:39 #2
gå ind i biod og Load Default Setup, det plejer at hjælpe, så er bios opdateret som WinXP vil ha' det.
Avatar billede -123- Nybegynder
04. maj 2002 - 00:01 #3
prøv det som reta siger aller prøv fx at indstallere win2k bare for se om det er hardware...
Avatar billede kurtp Nybegynder
17. januar 2003 - 22:51 #4
Defekt føler til blæser