Avatar billede freaky Nybegynder
03. maj 2002 - 22:34 Der er 5 kommentarer

Win 2000 syntaksfejl ved installering af Flight Simulator 2002???

Hejsa!

Mit styresystem er Windows 2000. Jeg har lige købt Microsoft Flight Simulator 2002, og efter at have installeret det, oplever jeg desværre, at hele computeren genstarter, når jeg klikker med musen på forskellige funktioner inde i spillet.

Jeg har nu afinstalleret og installeret spillet nogle gange ... desværre uden held. Har også lige defragmenteret min computer.

Min computer er en 500 MHz Fujitsu/Siemens Myrica Pentium III med 196 MB RAM samt et skærmkort på 8 MB med acceleratorer.

Jeg ved, at min computer kan klare at køre spillet, problemet er bare hvordan? Jeg har nu ofret små 6.000 kr. på spillet og styrepind/styrepedaler samt reparation af computeren, så jeg er naturligvis meget nede over, at det ikke virker!!

Så jeg håber på at få nogle gode hints til at komme mit spørgsmål til livs ved at lægge det ind her...!?!!

Med venlig hilsen "freaky"
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
03. maj 2002 - 22:36 #1
muligvis prøv at højreklik på Denne Computer > Egenskaber > Avanceret > Start og genoprettelse > og slå genstart automatisk fra
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2002 - 23:09 #2
Hej Freaky!

Sørgelig historie, vi skal da have dig tilbage på sporet!

Kunne du prøve at gå i settings / control panel / Administrative Tools / Event Wiewer og her se hvad der står under Application Log, skriv det evt. ned og smid det her på e.dk

Mvh.

Kim
Avatar billede freaky Nybegynder
04. maj 2002 - 00:18 #3
Hej fiskeren.dk!

Jeg har prøvet det, du sagde med at slå "genstart automatisk" fra. Den skrev, at jeg skulle sørge for, at beskedtjeneste automatisk starter, når Windows starter. Jeg kunne dog ikke finde nogen beskedtjeneste på computeren.

Da jeg inde i Flight Simulator 2002 efterfølgende klikkede på "Create a flight", gik computeren i blå skærm med følgende ordlyd:

***STOP: 0X0000001E (0XC0000005, 0XBF8B623F, 0X00000000, 0X00000044)
KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED

***Address BF8B623F base at BF8A7000, DateStamp 38a48d9e - SiSV256.dll

Starter lagring af den fysiske hukommelse.
Lagring af fysisk hukommelse fuldført. Kontakt din systemadministrator eller din tekniske supportgruppe.

Herefter var jeg nødt til at slukke og tænde for computeren (reset) manuelt, da ingen knapper på tastaturet eller musen virkede. Hvad kan jeg dog gøre ved det??

Hilsen freaky  :-)
Avatar billede freaky Nybegynder
04. maj 2002 - 00:23 #4
Hej Kim!

Jeg har prøvet at være derinde, hvor du sagde, jeg skulle gå ind. Men der stod ikke færre end 1.829 hændelser med henholdsvis fejl og opdateringer sket i dagens løb på min computer, så det var lidt svært at skrive dem her på eksperten.dk!

Men som du kan se, er jeg stadig i vildrede over, hvad jeg kan gøre for at afhjælpe problemet!??

Hilsen freaky  :-)
Avatar billede jsb Nybegynder
07. maj 2002 - 16:26 #5
Det lyder som om du har et problem med en forkert driver, eksempelvis til grafikkortet, eller også har du noget hardware som ikke understøttes i win 2000. Du bør sikre dig at du har de nyeste drivere til dine enheder og derudover kan du prøve at tjekke om dit hardware er win 2000 kompatibelt, det kan du gøre på microsofts hjemme side, søg efter "hcl".