Avatar billede kantoraza Nybegynder
03. maj 2002 - 20:09 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Vurder navne

God aften..

Nogle kollegaer og jeg vil starte et computer software firma. Ikke i stort omfang, men bare i et meget lille omfang. Selv om at det ikke bliver stort, skal man jo have et godt navn til sit firma. Jeg har fundet på nogle navne som jeg gerne vil have jer flinke brugere af exp.dk til at vurderer. Skriv det navn som i synes bedst om, og giv evt. en kommentar med karakter > 0,3 @ 13 < til det navn som i har valgt..

Oflake
Intilay
codedrawe
coderay
codestar
intermagic
comzentra
actonzion
codemind
fantray
mansonty
giantware
softstar
interazing
zondick
coursecode
poxy
fanchance
northcode
visiqua
anqulz
fandrome
unix
giantforce
zine

Jeg ved ikke om nogle af dem er optaget, for mange andre gode gamle navne har været brugt. Jeg ønsker KUN jeres kommentar med navnet intet andet tak....

/KantoRaZa\
Avatar billede zaditor Nybegynder
03. maj 2002 - 20:13 #1
Jeg synes Giantware lyder godt.. Det lyder godt på grund af, at Giant(stort) ware(ligesom software)..
Karakter: 11
Avatar billede everquest Nybegynder
03. maj 2002 - 20:13 #2
tror ikke lige i skal kalde det unix
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2002 - 20:14 #3
navnet er et fedt bare i kan levere varen.
Avatar billede everquest Nybegynder
03. maj 2002 - 20:15 #4
hvis det kun skal være et lille firma syntes jeg ikke i skal bruge giantware
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
03. maj 2002 - 20:18 #5
Jeg kan ret godt li' Northcode...så'en lidt hen ad North/South bridge...det ligger også godt i munden...ex. ens kammi spørger hvor man kan få et godt og billigt blablabla program så siger man "Prøv inde på North" hehe.
Avatar billede everquest Nybegynder
03. maj 2002 - 20:18 #6
syntes ikke nogle af navene er gode til et firma så jeg giver dem alle 0.3 for bare at blive skrevet
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
03. maj 2002 - 20:19 #7
forresten Everquest har du hørt om Everquest 2???????
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2002 - 20:19 #8
hvad med smallware
Avatar billede everquest Nybegynder
03. maj 2002 - 20:20 #9
ej Northcode vil jeg give 13 når det er et software firma
Avatar billede everquest Nybegynder
03. maj 2002 - 20:21 #10
eldred_jonas> ja
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
03. maj 2002 - 20:24 #11
EverQuest> lyder real nice
Avatar billede al_dair Nybegynder
03. maj 2002 - 20:27 #12
"Codemind" =>10^

Ikke nyskabende, men viser hele indholdet. At der er tale  "Codes" og "Minds"....
Avatar billede iq-n Nybegynder
03. maj 2002 - 20:58 #13
"Fantray" lyder meget godt
Avatar billede iq-n Nybegynder
03. maj 2002 - 20:58 #14
Svar
Avatar billede kantoraza Nybegynder
03. maj 2002 - 21:02 #15
Mange tak alle sammen, jeg vi lade afstenmningen gå videre med udvalgte navne..

Tak.