Avatar billede silversand.dk Nybegynder
03. maj 2002 - 19:25 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

100 point på Internet explorer...!

En af mine kammerater, som kører win98, har et problem med internet explorer, den siger hele tiden:

"Installationsprogrammet har registreret, at den aktuelle version af Windows allerede indeholder de opdaterede filer eller udvidelser, du prøver at installere."

Hvis der er en der kan løse problemet så svar endelig så hurtigt som muligt, der er 100 point på højkant

- MvH SilverSand.DK
Avatar billede sukos Juniormester
03. maj 2002 - 19:28 #1
højreklik på ikonet på skrivebordet og vælg egenskaber.
Vælg avanceret
Og fjern flueben ud for automatisk opdateringer.
Avatar billede summer Mester
03. maj 2002 - 19:32 #2
Han skal køre windows update og install. de opdateringer han ikke har, evt. internet explorer 6.0
Hjælper det ikke, skal han installere win98 oven i den eksisterende.
Det sletter ingenting, men reparerer fejlen som er årsagen.
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
03. maj 2002 - 23:12 #3
sukos lav et svar istedet for komentar.!
Ellers kan du ikke få point
Avatar billede mndanmark Nybegynder
04. maj 2002 - 09:12 #4
Kig i "C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE", og find ud af hvad versionsnr. det er. 5.0, 5.5, 6.0, og find opdateringer på nettet hos microsoft, vælg de sidste nye. Og hvis windows skriver det samme, så opdater til en nyere version, eks. 5,0-5,5 eller 5,5-6,0. Det løste problemet for mig. Ha' en god dag.
Avatar billede summer Mester
04. maj 2002 - 12:43 #5
mndanmark>> Det kan han se ved f.eks. på denne side taste Hjælp og
Om Internet Explorer. Her står hvilken version man kører med.
silversand.dk>> Din kommentar til sukos, betyder det at dit problem er løst?
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
04. maj 2002 - 13:16 #6
-->summer Ja.!
Avatar billede summer Mester
04. maj 2002 - 19:13 #7
Det kræver en forklaring, at du har acc. mndanmark's svar!
1) Du svarer mig at sukos's kommentar hjalp dig
2) Hvorfor afviser du mit svar, som er identisk med det 14 timer senere fra mndanmark ?
Avatar billede summer Mester
04. maj 2002 - 23:01 #8
silversand.dk>> Da du er ret ny på eksperten, vil jeg lige nævne, at det er god opførsel, at fortælle hvem der evt. har hjulpet i et spm. og om hans svar løste problemet. Det er ligeledes god opførsel, at acc. det første 100% rigtige svar, eller som du gjorde, bad sukos lægge et svar. Hvis flere svar sammenlagt hjælper til en løsning, er det god opførsel at fordele point.
Jeg vil lade muligheden stå åben et par dage, hvor du har mulighed for at forklare dig. Gør du ikke det, vil jeg henstille til Admin. om at give dig en advarsel, eller hvad de vil.
Avatar billede mndanmark Nybegynder
05. maj 2002 - 08:16 #9
summer>> For at få fred i verden og problemet er de 100, så stil mig et spørgsmål, summer, så afgiver jeg dig gerne det halve.
Avatar billede summer Mester
05. maj 2002 - 08:45 #10
Problemet er overhovedet ikke de 100 point. Det er blot silversand.dk som er ny, der skal finde ud af at der er skrevne og uskrevne regler der bør følges.
Avatar billede mndanmark Nybegynder
05. maj 2002 - 08:57 #11
Ok, ok, det har han vel også fundet ud af nu. Fred være med det.
Avatar billede summer Mester
06. maj 2002 - 11:54 #12
silversand.dk, giv lige et pip, så vi ved om du har læst dette.
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
08. maj 2002 - 10:37 #13
brok, brok, brok..!
Avatar billede summer Mester
08. maj 2002 - 12:16 #14
silversand.dk>> Det kniber for dig at finde ud af det. Du har kun været på eksperten 14 dage og mener det er en børnehave hvor man kan lege som man vil. Jeg gav dig tid til at at tage imod en formaning og vejledte dig i, hvordan pointgivning og opførsel bør være. Da mndanmark jo selvfølgelig bakker dig op, mener du d.d. at du bare kan flabe op.
I samme nu du forærede mndanmark  100 point for nothing, oprettede du et identisk på dette link, som fjorbak nu har fået 50 point for at give samme svar som mig.
http://www.eksperten.dk/spm/206833
Du har selv bedt om det. Du er hermed anmeldt for misbrug af eksperten og dens brugere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2002 - 12:43 #15
silversand.dk> hvis en bruger giver dig et svar du kan bruge, er det normalt at man beder den pågældende person om at lægge et svar så du kan give ham de point han har fortjent.

mndanmark> du opretter et spørgsmål til sukos (kun sukos da han jo løste dit problem) med 100 point i og laver en reference til det her spørgsmål, så han kan få de point han har fortjent.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2002 - 12:43 #16
glemte (igen)

john_stigers - coadmin
Avatar billede summer Mester
08. maj 2002 - 12:49 #17
Tak for hurtig reaktion john_stigers
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2002 - 12:53 #18
summer> Dat var så lidt :)
Avatar billede mndanmark Nybegynder
09. maj 2002 - 07:57 #19
Se under internetforbindelse "kommentar til sukos
:-).
Avatar billede summer Mester
09. maj 2002 - 11:41 #20
mndanmark, du ved jo udmærket, at du ikke har tjent dine point. Hvor lang tid fik sukos til at lægge et svar??? Hvis det alligevel ikke var hans svar der hjalp, var det ialfald ikke dit. Det var en tastefejl fra den nyankomne silversand.dk
Hverken din eller silversand.dk's tid her på eksperten bliver ret lang, hvis I ikke snart opfører jer som voksne seriøse brugere. john_stigers - coadmin skriver at silversand.dk  skal oprette et spm. til sukos. Det burde snarere være dig der gjorde.
Der bliver holdt øje med jer, stol på det.
Avatar billede mndanmark Nybegynder
09. maj 2002 - 12:18 #21
Tak skal du ha', summer, men skulle vi for øvrigt ikke lade det ligge, og lade den sag mellem sukos, SilverSand.DK og jeg ligge. Sukos kan jo bare selv kommentere det, jeg har afleveret fifty til han og det har han accepteret.
Tak for snakken
Avatar billede sukos Juniormester
09. maj 2002 - 12:20 #22
Jeg har overhovedet ikke deltaget i debatten, fik blot ikke lagt et svar, men har nu fået 50 point "foræret", og så håber jeg alle er glade!
Avatar billede summer Mester
18. maj 2002 - 22:15 #23
Dybt go'nat !!