Hvis netforbindelsen bliver afbrudt imens man er på nettet.
1. Start IE 2. Gå i Funktioner 3. Vælg Internetindstillinger 4. Vælg "fanen" Forbindelser 5. Vælg Indstillinger 6. Vælg Avanceret 7. Fjern markering i "Afbryd forbindelsen, hvis den ikke bruges i 20 min." 8. 3 x Ok
Hvis det ikke hjalp, skal du gøre dette:
1. Følge 1-6 2. Fjern markering i "Afbryd forbindelsen, når den ikke længere er nødvendig"
Hvis du gør dette, skal du være opmærksom på, at den så ikke afbryder automatisk, når du hopper af nettet.
Det kan være en milliard - million ting der går galt siden du bliver smidt af nettet. Støj på linien - Få den målt hos 80808047 - pil alt teleudstyr af undtaget dit modem. Hvis fejlservice siger god for din tlf linie, så prøv at nedsætte hastigheden lidt med en initstreng (Du vil formentligt føle det som om at det går hurtigere, da du ikke skal transmittere så mange fejlpakker)- Du finder initstrenge på modemhelp.net
I sidste ende burde du nu lige ringe til din udbyder og snakke med dem, de kan sikkert løse problemet.
Hvis du bruger et analogt modem, kan det være, at tingesten ikke opdager, at du rent faktisk bruger forbindelsen. Hvis det er det, der er problemet, så prøv en at\t0 i din initstreng. Den disabler timeren.
Hvis det ikke er det, der er problemet, kan det være, at du skal sætte hastigheden på dit modem lidt ned, ligesom dreamer foreslår. Et modem er nemlig temmeligt dumt - det kan ikke altid vudere, hvor god linien er, og hvis den så connecter med højere hastighed, end linien kan klare, risikerer man at miste forbindelsen, fordi der er for meget støj på linien.
Hvis du fortæller, hvilket modem du har, kan vi lige se på det. :-)
Jeg havde en idé om, at du brugte et analogt modem.
Det kommer an på din windowsversion, hvor du skal sætte initstrengen ind. Men hvis det er ISDN, tror jeg ikke, at nogle af mine to forslag hjælper.
Du skriver, at du har prøvet at geninstallere det hele. Men har du prøvet at installere nyeste driver fra Lasat? Og har du opdatere firmwaren i modemmet? Jeg har kigget på noget materiale fra min internetudbyder om et problem, der hedder "modem låser ved opkald til Internet". Lyder det bekendt? For i så fald er løsningen at opdatere firmwaren til ver. 1.37. Se her engang: http://www.opasia.dk/kundeservice/isdn2/speedii/download137.shtml
Well, så ring ind på 80808035 og få det tjekket, få evt. en teknisk supporter til at ringe ud til dig. Det lyder som et lidt mystisk problem der bliver lidt svært at løse i dette forum.
De kan jo også tjekke om det er, som jeg nævnte i et tidlige indlæg, opkaldspuljen den er gal med. Men start med at lave en firmware opgradering som annelo foreslog, det kan være at det løser problemet :-)
Nope, det er ISDN du har jo, så fungere det ikke på samme måde. Mit råd er 1. Få selve linien målt for fejl hos fejlservice på 80808047 (tager ca. 5 min) 2. Installer den tidligere nævnte firmware 3. Ring på 80808035 og få en supporter til at kigge på problemet.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.