Avatar billede swordcat Nybegynder
03. maj 2002 - 16:09 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Hvad fucking sker der med Nokia mobiltelefonerne?

Nu er det efterhånden 17. gang at der sker noget med min Nokia telefon. Nu kan den ikke finde noget forbindelse overhovdet. Hvorfor kan den ikke det?
Jeg har ikke "mishandlet" telefonen, så hvorfor bliver den ved med at drille?.

Jeg ved at Nokia har indrømmet, at de har lavet fejl i 4 af telefonerne: 3310, 3350, 8210, og en til som jeg ikke kan huske, men min er ikke blandt dem(6210)?

Jeg ved at flere af ekspertens tilhænger har det samme problem :O)

Swordcat
Avatar billede jelzin101 Praktikant
03. maj 2002 - 16:11 #1
prøv at vente et par timer -min gjorde det samme for 2½ dag siden - da kom signalet igen efter 3 timer.
Avatar billede energy88 Nybegynder
03. maj 2002 - 16:12 #2
Hvad med at give nogle points for det?

Er der dårlig forbinelse ude hos jer?
Avatar billede cocio Nybegynder
03. maj 2002 - 16:13 #3
Har de lavet fejl med 8210 ? :(
Hvad er der galt med den ?????????
Avatar billede swordcat Nybegynder
03. maj 2002 - 16:13 #4
Ja, men jeg har haft en ven, som havde det samme problem, men hans signal kom aldrig igen. Nu har mit signal være væk i 2 dage!!!
Avatar billede cocio Nybegynder
03. maj 2002 - 16:13 #5
Hvis ikke der er net på, skal du prøve at pudse sim-kortet på den gulige flade....
Avatar billede md_craig Nybegynder
03. maj 2002 - 16:14 #6
jo... 6210 har nogle sjove indfalt af og til, det kræver som oftes bare at tele'n slukkes og tændes igen, det plejer at virke... nå men det er jo oxo en gamel fon... ;o)
Avatar billede cocio Nybegynder
03. maj 2002 - 16:14 #7
Swordcat - Der skete præcis det samme med min... Prøv at pudse sim-kortet på den gulige flade....
Avatar billede md_craig Nybegynder
03. maj 2002 - 16:15 #8
2 dage er så ret meget... pil simkort ud evt. puds som Cocio siger og sæt i igen...
Avatar billede runeevers Nybegynder
03. maj 2002 - 16:15 #9
cocio > Det er displayet der er elendig kvalitet. (8210)
Avatar billede swordcat Nybegynder
03. maj 2002 - 16:15 #10
cocio-> Ja det mener jeg at de har. Der skulle være noget galt med skærmen og softwaren i telefonen.

energy88-> Kan du da hjælpe mig, hvis du kan får du da gerne 100 points?
Avatar billede praetorian Nybegynder
03. maj 2002 - 16:16 #11
Jeg har så ingen problemer med min nyindkøbte Nokia 6210. Jeg sender den så ind til til Sw opdatering her om noget tid så at jeg kan bruge Blue Tooth på den.
Avatar billede cocio Nybegynder
03. maj 2002 - 16:17 #12
Prøv i første omgang at pudse simkortet...
Avatar billede e.p. Nybegynder
03. maj 2002 - 16:17 #13
hmmm....hvis du har købt et nyt cover til den, så kan signalet forringes med (vistnok) 95%
Avatar billede swordcat Nybegynder
03. maj 2002 - 16:18 #14
Gutter jeg tror ikke at der er noget galt med sim-kortet. For det har jeg prøvet og jeg har også fået mine venner til at prøve med deres kort....intet virkede.

Og det er ikke samme telefon selskaber vi har
Avatar billede swordcat Nybegynder
03. maj 2002 - 16:19 #15
e.p.-> Det har jeg ikke.
Avatar billede cocio Nybegynder
03. maj 2002 - 16:19 #16
Okay... Men jeg heller ikke den store haj til telefoni ;)
Avatar billede swordcat Nybegynder
03. maj 2002 - 16:21 #17
cocio-> :O)

Men er der nogle herinde, som ved hvorfor at telefonen opfører sig sådan.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
03. maj 2002 - 16:36 #18
Jeg har en 8210'er og har haft den i godt et år snart ... og jeg har INGEN problemer haft med den whatsoever.

Sikker på det ikke er dit teleselsskab der fejler hvis du intet signal har ?
Avatar billede praetorian Nybegynder
03. maj 2002 - 16:37 #19
E.P.

Signalet bliver kun forringet såfremt at man køber et uoriginalt cover til sin fon.
Avatar billede swordcat Nybegynder
03. maj 2002 - 18:26 #20
Ja, men jeg har det orginale cover og det orginale batteri.

Det er ikke mit telefonselskab.

Telefonen kan heller ikke finde noget signal med Orange, TeleDanemark og Telia sim-kortne. Det er telefonen der er noget galt med og ikke kortne!!!

Hvad skyldes denne fejl som jeg og en masse andre også har?
Avatar billede praetorian Nybegynder
03. maj 2002 - 18:40 #21
Kan ske at der ved et "tilfælde" er kommet nogle dårlige komponenter i de telefoner. Prøv at gå til det sted hvor du har købt den og få dem til at lave den.
Avatar billede swordcat Nybegynder
04. maj 2002 - 17:21 #22
Nå.....men jeg lukker