Avatar billede spade Nybegynder
07. juli 2000 - 17:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Boot sector probs...

Jeg installerede PowerQuest's BootMagic (den nyeste)i Win2000.
Virkede 100%
Installerede så Win98SE. Tilføjede den i BootMagic's startup menu. Virkede 100%
Min 14,4GB IBM disk er del op i 2 partitioner:  én på 11GB og én på resten. Jeg ville så lave den største partition liiidt midre og den ander liiidt større. Arrrghhh !!! Det sku' jeg ikke ha' gjort. Når jeg starter op brokker dne sig over den ikke kan finde de filer som BootMagic skal bruge.
Hvis jeg skriver fdisk /mbr og genstarter sker der den samme...
HELP !!
Nogen som har en anden idé inden jeg bevæger mig ud i low-level formatering !?!?
Avatar billede chruker Nybegynder
07. juli 2000 - 18:42 #1
Har du prøvet at installerer BootMagic igen ?
Avatar billede boye Nybegynder
07. juli 2000 - 20:27 #2
Vil det sige at den SLET ikke kan starte?
Avatar billede spade Nybegynder
07. juli 2000 - 22:21 #3
Hmm....
Jeg kom hjem frqa ferie for 1 time siden.
Måske var det den pause som hjalp på det.
Jeg skrev fdisk /mbr, og pludselig spillede det.
Jeg brugte forresten oxxo Win2000 installationen. Der hvor man kan slette/oprette partitioner er faktisk enormt god.
Thanx anyway
Avatar billede steffen Nybegynder
09. juli 2000 - 16:42 #4
Skriv selv et svar, og acceptér det, så du lukker spørgsmålet.
Avatar billede spade Nybegynder
13. juli 2000 - 22:22 #5
Blah