Avatar billede fnuggi Nybegynder
03. maj 2002 - 15:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gemme filer i Access DB

Jeg har lavet en webside, hvor folk har lov til at kommentere ting, men de skal også have lov til at uploade filer til mig, således at de ligger sammen med kommentarene i Database recorden. Er dette muligt, websiden er asp ?????  Jeg har fået at vide, at man ikke kan gemme filerne direkte i DB'en, men skal lægge dem eksternt og bare gemme linket i DB'en, how to do.... jeg har formularen som sender videre til et asp script, men derfra how to do

Avatar billede tmceu Praktikant
03. maj 2002 - 16:44 #1
Har du adgang til en upload komponent som eks. ASPSmartUpload ?
Avatar billede fnuggi Nybegynder
06. maj 2002 - 11:56 #2
Jeps, det ligger på min egen server på intranettet....
Avatar billede fnuggi Nybegynder
22. maj 2002 - 12:24 #3
lukker sagen