Avatar billede realone Nybegynder
03. maj 2002 - 13:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Alufælg til Puch P1

Hej eksperter..

Der er begået hærværk på min (Piaggio) Puch P1 årgang 1995. Tåberne har smadret bagfælgen, og jeg skal nu købe en ny.
Problemet er, at de cykelhandlere og knallertværksteder jeg har snakket med indtil videre IKKE kan finde den type fælge der skal til.

Det drejer sig om en stjernefælg i alu, altså IKKE de traditionelle "tråd"-fælger med masser af eger..

Jeg kan simpelthen ikke finde et sted hvor sådan en kan købes..
Kan I hjælpe..?

På forhånd tak..
Avatar billede realone Nybegynder
03. maj 2002 - 13:48 #1
... og jeg glemte lige at tilføje at Puch P1 er en ny model af en Puch Maxi, hvis det kan hjælpe.. :D
Avatar billede krofar Nybegynder
03. maj 2002 - 13:51 #2
Avatar billede krofar Nybegynder
03. maj 2002 - 13:52 #3
Så lige at det var til en Kreidler
Avatar billede onkel-l Nybegynder
03. maj 2002 - 16:12 #4
du kan købe den ved t.hansen i middelfart. sælger også over nettet.
http://www.t-hansen.dk/
Avatar billede realone Nybegynder
03. maj 2002 - 17:17 #5
onkel-l --- jeg har været derinde og kigge, men jeg kan ikke finde den type fælge jeg skal bruge .. De har kun de "normale" eg-fælger..
</RealOne>
Avatar billede realone Nybegynder
04. juni 2002 - 18:34 #6
selv løst..