Avatar billede toppe Nybegynder
03. maj 2002 - 12:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Se film fra en computer

Hvad kræver det for mig, jeg vil gerne kunne afspille dvd'er fra min komputer som er en ganske normal pc uden dvd drev eller tv-out.
Avatar billede zaditor Nybegynder
03. maj 2002 - 12:35 #1
Du kan ikke se dvd'er, hvis du ikke har et dvd drev :-) Kun hvis de er rippet fra en der har dvd. :-)
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
03. maj 2002 - 12:38 #2
Du skal købe et dvd drev, installere det, samt noget software som kan afspille dvd, sæt dig godt til rette skru op for lyden, og nyd den gode kvali!
Avatar billede klud Praktikant
03. maj 2002 - 12:38 #3
Hvis du vil se DVDer på skal du self. anskaffe dig et dvddrev, hvis du vil køre dem videre til dit tv et gfxkort med tv-out, samt supervhs kabler. Hvis du vil se DIVX som rippede DVD som regel hedder kan du bruge Windåse Mediaplayer, og hente divx codec fra www.divx.com.
Avatar billede adidaz Nybegynder
03. maj 2002 - 12:40 #4
Det kræver et DVD drev og et TV-OUT kort :)
Avatar billede tax Nybegynder
03. maj 2002 - 12:43 #5
Download et divx codec fra nettet og hent film fra kazaa
Avatar billede zaditor Nybegynder
03. maj 2002 - 12:51 #6
Fy fy, ikke noget med KaZaA
Avatar billede resten Nybegynder
03. maj 2002 - 13:10 #7
Tax--> Hvad tænker du på ?
Man opforder ikke folk til at hente film på kazaa.

Resten/CoAdmin
Avatar billede -123- Nybegynder
04. maj 2002 - 00:18 #8
resten>> det er self "lovlige" film han snakker om... :)
Avatar billede -123- Nybegynder
04. maj 2002 - 00:24 #9
Du kan fx købe et ATI All-in-Wonder Radeon TV-In/Out/TVT det har alt hvad du har bruge for til en okay pris...
og hvis du også skal ha en DVD kan jeg anbefale en Toshiba SD-M1502

Grafikkort: Bulkhttp://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364587971
DVD: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1354647908

men du skal lige være sikker på at du kan bruge det i din computer

og når du så skal ha det fra computer til TV kan jeg anbefale TV Tool kanon program meget brugetvenligt...

// CDK
Avatar billede -123- Nybegynder
04. maj 2002 - 00:25 #10
bruger venligt evne
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2002 - 21:18 #12
-123- og hvad PRÆCIST mener du så lige med "lovlige" film???

john_stigers - coadmin

Vil gerne have en meget god forklaring :)