Avatar billede funkystuff Nybegynder
03. maj 2002 - 10:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Asus Geforce4 tv-out

Jeg har installeret mit Asus Geforce4 Ti4400 med tv-out med medfølgende drivere i WinXP. Der er ingen kontakt med tv-out på grafikkortet. Jeg kan ikke vælge TV som output i skærminstillinger, og kan ikke installere medfølgende TV-utilities. Er det driver, XP, eller?
Avatar billede Chewie Novice
03. maj 2002 - 10:53 #1
du er vist komme til at laver en ups´er og oprettet dit spørgsmål to gange !!

det er ikke lovligt på exp.dk så luk det ene !!!
Avatar billede mcfrede Nybegynder
03. maj 2002 - 10:53 #2
Dine kabler skal tilsluttes (mellem grafikkort og fjernsyn) førend du kan lege med indstillingerne. Det skyldes at dit grafikkort først skal "finde" fjernsynet!
Avatar billede Chewie Novice
03. maj 2002 - 10:53 #3
Avatar billede funkystuff Nybegynder
03. maj 2002 - 11:12 #4
Der ER tv-out på kortet, stik, kabler mv.
Avatar billede mcfrede Nybegynder
03. maj 2002 - 12:23 #5
Har du forbundet grafikkort og fjernsyn og tændt fjernsynet?
Avatar billede funkystuff Nybegynder
03. maj 2002 - 13:20 #6
Ja, det er forbundet, dog ikke med s-vhs, men det har ikke været et problem på mit gamle kort. Har mistanke om det er driver...
Avatar billede mcfrede Nybegynder
03. maj 2002 - 14:39 #7
Måske skal dit fjernsyns scart-port sættes op til svhs, eller du skal have en svhs-composite converter for din scart-converter!
Avatar billede fraller Nybegynder
03. maj 2002 - 19:06 #8
Du skal ikk bruge dem drivere som du har fået med kortet, du skal bruger "detonator" driverne fra nvidia, efter som det er dem der har lavet chipsetttet på din ti4400... hent dem på www.nvidia.com, de er hurtigere, og så kan du ihvertfald udelukke problemet med dit tv-out med hensyn til driver og XP...
Avatar billede fraller Nybegynder
03. maj 2002 - 19:08 #9
de kan findes her:
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000
Det er både til XP og 2000.
Avatar billede funkystuff Nybegynder
04. oktober 2002 - 11:22 #10
lukkes