Avatar billede voll Nybegynder
03. maj 2002 - 09:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bøger / sider på dansk

Heja. Jeg leder efter hjemmesider, bøger ellig. der kan hjælpe mig igang med php, problemet er : Findes der noget der er godt på dansk ? I forvejn kan jeg html, xhtml, lidt JS, og jeg forstår lidt af ideerne bag php.
Men jeg er ikke godt til fagudtryk på engelsk, en "læs let" engelsk version kunne nok bruges.

Voll
Avatar billede sthen Nybegynder
03. maj 2002 - 09:24 #1
Avatar billede sthen Nybegynder
03. maj 2002 - 09:25 #2
Desuden er hæftet fra IDG forlaget "Start på PHP" uundværligt
Avatar billede sthen Nybegynder
03. maj 2002 - 09:32 #3
-tak-
Avatar billede tipsen Nybegynder
03. maj 2002 - 12:11 #4
...damn... - jeg har aldrig brugt det hæfte... - håber ikke det er helt uundværligt :-)
Avatar billede mjl Nybegynder
03. maj 2002 - 13:07 #5
:o)