Avatar billede bankehytten Nybegynder
03. maj 2002 - 08:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

norton av vil ikke starte

Hej
Jeg har norton av 2000 den vil ikke starte auto beskytteslse og jeg kan heller ikke slå den til selv.
Når min pc starter op kommer der er rødt billede hvor den skriver at den ikke kan starte norton da den ikke kan finde virus dif.
Dette er sket efter en opdatering.

Jeg har forsøgt at afinstalere og gen instalere norton 2000 og jeg har også forsøgt at instalere en ny version 2002 men det hjalp ikke suporten har opgivet jeg tror ikke de har flere hår tilbage ;-)
Jeg kan sagte køre live update uden problemer,men det løser ikke problemet.

Jeg har ikke virus har scannet med alle online scanner jeg har kunnet finde på nettet.
midlertidig har jeg instaleret panda.

Hvorfor aflevere jeg ikke bare norton igen fordi jeg syntes den er den bedste trods alt det bøvl den kan lave.
Avatar billede deejay_m Nybegynder
03. maj 2002 - 08:57 #1
oohhh tag dig nu lidt sammen...!!!!

bare prøv igen
Avatar billede pilfinger Nybegynder
03. maj 2002 - 09:04 #2
Prøv at afinstalere nav igen og se om ikke den vil køre derefter.eller søg efter virus dif. med søg filer og mapper. hvis du finder den skal du læge den ind i mappen med nav.
Avatar billede bankehytten Nybegynder
03. maj 2002 - 10:04 #3
Tak!!!!!!!!
jeg fjernede nav igen og gik samtidig ind og søgte på norton fjernede resterne og instaleret den så igen nu køre den FEDT!!!!!!!!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. maj 2002 - 09:56 #4
Brugeren deejay_m deaktiveres.