Avatar billede mndanmark Nybegynder
03. maj 2002 - 08:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Win98 dk og IE4,0 IE ændrer modenforbindelse

Jeg har et par gange sat ovennævnte system op, med k56 v90 modem, for nogle venner, og alt virker perfekt. Hver gang man jeg tilslutter IE eller Outlook, popper dansk menu op, med opkobling af brugernavn og adgangskode, OK. Efter de har brugt opkoblingerne nogle dage, ændrer IE og kun IE sig til engelsk opkoblings menu, altså username, password og connect!, hvorfor?.
Avatar billede mndanmark Nybegynder
03. maj 2002 - 08:43 #1
mndanmark@post.tele.dk
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
03. maj 2002 - 11:09 #2
Kunne lyde som om der er lagt en opdatering på til Netværk via modem, og opdateringen var til en engelsk version og ikke en dansk. Eller der er lagt en opdatering på til IE i engelsk udgave. IE4 og outlook bruger så vidt jeg kan huske ikke samme dialer opsætning. Det kom vidst først med IE5
Avatar billede mndanmark Nybegynder
04. maj 2002 - 09:02 #3
Nå, de har ikke samme dialer. Jeg kikker lige på det i løbet af dagen. Og evt. installerer IE 5.5. Hvis det virker, vender jeg tilbage og giver dig poing.
Avatar billede mndanmark Nybegynder
05. maj 2002 - 08:29 #4
Ok intet hjalp, har reetableret windows. Men tak alligevel. Du poing.
Avatar billede mndanmark Nybegynder
05. maj 2002 - 08:30 #5
rettelse: Ok intet hjalp, har reetableret windows. Men tak alligevel. Du får poingene.