Avatar billede tax Nybegynder
03. maj 2002 - 07:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SSL certifikat

Jeg er ved at bygge et site, der gerne må være sikkert. Derfor har jeg baseret det på SSL, så de besøgende forhandler nøgler igennem et certifikat..

Problemet er blot at det certifikat jeg har ikke er "trusted" nogen steder.

Derfor skal jeg købe mig et certifikat.

Hvor gøres dette og hvad koster det?

Jeg har forsøgt på verisign.com, men de vil sælge mig alt muligt andet.

Det keg skal bruge er et enkelt certifikat til min webserver.

Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
06. maj 2002 - 15:40 #1
Avatar billede bitengines Nybegynder
17. maj 2002 - 11:22 #2
Du kan købe et 128 bit SSL certifikat hos http://www.instantssl.dk/ for kun Kr. 449,- ex. moms.

InstantSSL certifikater er  "trusted" af Internet Explorer fra version 5.01 og  Netscape fra version 4.7.