Avatar billede m3rcy Nybegynder
02. maj 2002 - 21:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger ASM programmører

Yep som titlen siger, vi søger et par asm programmører til at færdiggøre sikkerheden i vores AntiCheat program Sentinel. Sentinel er et multifunktions anticheat program til FPS spil, primært Counter-Strike, men ideen er at det skal kunne håndtere alle FPS spil. Selve programmet og alt dertilhørende er lavet færdig, men vedkommende som skulle klare sikkerhedsdelen har desværre forladt projektet grundet IRL ting som var vigtigere for ham. Derfor er det essentielt at vi finder en eller 2 som kan hjælpe med at færdiggøre projectet.

Sentinel er 110 % opensource, med undtagelse af kernen og alle programmører har selvfølgelig del i alles programmering.

Det ville være en fordel hvis man også er god til eller har flair for windows apps også, men ingen betingelse.

Kunne du/i tænke jer a tblive en del af et allerede verdenskendt project i online gaming miljøet ?, har du/i tiden ?, the skills ?,  så svar her, mail mig på m3rcy@thecleaners.dk eller fang Slash eller m3rcy på IRC - Quakenet Channel #sentinel.

Ps: Vi venter gerne på den rette.
Avatar billede m3rcy Nybegynder
02. maj 2002 - 21:04 #1
Btw i kan læse mere om det på www.thecleaners.dk, hele højre del af websitet er Sentinels. (=
Avatar billede m3rcy Nybegynder
04. maj 2002 - 17:50 #2
W00t ingen asm folk overhovedet der er interesseret i at hjælpe ? )=
Avatar billede m3rcy Nybegynder
08. maj 2002 - 15:18 #3
Vi Søger STADIG ASM programmører, er der virkelig ingen der er tændte på at hjælpe et non profit project som allerede er 80 % done ??
Avatar billede m3rcy Nybegynder
27. september 2002 - 22:30 #4
lukket.