Avatar billede funguy Nybegynder
02. maj 2002 - 20:17 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Billig PS2?

Hejza!

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en forholdsvis billig Playstation 2?
Eller er der nogen der er interesseret i at sælge??
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
02. maj 2002 - 20:20 #1
hvis du har tænkt dig at købe en PS2 i en butik, ville jeg vente lidt med at købe da jeg tror at prisen falger snart fordi at prisen på både x-box og gamecupe lige er falget...
kender ikke nogen der sælger, jeg vil ihvertfald ikke af med min...
Håber det hjalp lidt.
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. maj 2002 - 20:22 #2
den falder cirka 500 kr  bliver nok omkring 26 maj mener jeg det er der x-boxen falder så kig efter det :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2002 - 20:22 #3
http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1013156908/_29335823 - auktion afsluttes om 18 timer - er pt. på 2801 kr.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2002 - 20:23 #4
Playstation 2
Med 2 gamepads, 4 spil, memorycard m.m.

Playstation 2 - ca. 3 mdr gammel Originalt memorycard 8 mb 2 stk. sony dualshock gamepads 2 stk. forlængekabler 1,8 meter Original Sony Stander Fifa 2000 (ps1) Fifa 2002 (ps2) C&C (ps1) Gran Turismo 3 Original emballage med alle manualer og democd
http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1012165015/_28979750 - pt. kr. 2600
Avatar billede funguy Nybegynder
02. maj 2002 - 20:24 #5
Hmm.. ok! Jeg vil da prøve at se efter priserne så!
Men slet ingen private der har lyst til at sælge?
Det gør sq ikke mig noget at den har været brugt lidt, når prisen så er lidt lavere!
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. maj 2002 - 20:24 #6
brugt uden garanti  hehe  så står der forholdsvis ny  hmmm er det 2 år en garanti er på.  Den er sikkert stjålet ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2002 - 20:25 #7
Avatar billede funguy Nybegynder
02. maj 2002 - 20:28 #8
Hmm.. Det med qxl... Når der stadig er 6 dage tilbage, så er der ret stor chance for at prisen kommer noget højere op!!
Jeg er såmænd bare på udkig efter en billig PS2.. Der behøver ikke være så meget med! Bare den er forholdsvis billig!
Avatar billede rasborg Nybegynder
04. maj 2002 - 13:03 #9
De falder jo som sagt meget snart mere i pris! SÅ hvorfor ikke bare vente en lille måned så er de billigere! Ellers kan du checke dba.dk = Den store hæler avis! qxl.dk hæler varer på auktion! HEHE!!

Og husk at hæleren er lige så god som stjæleren!

Vent en lille måned eller kontakt, nogen gennem dba.dk

sES RAsboirg
Avatar billede funguy Nybegynder
06. maj 2002 - 23:40 #10
Hmm.. Svarene var ikke helt i top! Men i får lidt point alligevel!
Tak for hjælpen..
Avatar billede john_the_one Nybegynder
06. juli 2012 - 03:57 #11
www.konsolkongen.dk ? de har en del ps2'er tilsalg