Avatar billede killer.dk Nybegynder
22. juni 1999 - 15:25 Der er 4 kommentarer

Concorde XAL

hej jeg har en version 2.37 som køre på en Novel 4.12 skal jeg ud at have et nyt program for at få den på NT eller kan jeg bare flytte den over på min nye nt filserver det skal siges at den ligge og køre med oracle som snart kommer over på nt
Avatar billede nuna Nybegynder
24. juli 1999 - 05:43 #1
Hej Killer
Jeg flyttede Concorde 4.70 fra en novell server over på en NT 4.0 server og det lykkedes, den gemmer jo ikke systemfiler nogen specielle steder.
Du skal bare rette XAL til bagefter.
Du kan blot kopiere hele concorde-biblioteket fra novell, eventuelt brænde en cd ud af den, eller pakke den ned med arj.exe fra en dosprompt. stå inde i selve hovedbiblioteket (arj a xal.arj *.* -r) så kan du tilføje
-v1440 efter -r hvis du vil pakke den ned i disketter og kopiere filerne manuelt på disketter bagefter.
kopiere disketterne over i et bibliotek på den nye server og udpakke filerne der med (arj x xal.arj).

hilsen

Nuna
Avatar billede Slettet bruger
24. november 1999 - 20:29 #2
Husk at medtage undermapper til XAL bibliteket!
Avatar billede Slettet bruger
24. november 1999 - 20:29 #3
XAL er iøvrigt først y2k sikker fra version 2.60 og fremefter...
Avatar billede nuna Nybegynder
31. januar 2000 - 02:25 #4
Hvaa hvad med de points, hjalp mine råd ikke? :-0