02. maj 2002 - 15:55 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Point til mhuus

http://www.eksperten.dk/spm/206079

Mhuus-> til gengæld ser jeg gerne at du sletter alt det, som jeg har lavet for dig ;o)

Det er ved at udvikle sig lidt til parodi, det her...
Avatar billede mhuus Nybegynder
02. maj 2002 - 16:04 #1
Tak for hjælpen!!!

sikke en flok regelrytterer har de ikke andet som de kan lave, de kunne jo tjene nogle point på at hjælpe folk istedet for det er da derfor at siden eksisterer....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. maj 2002 - 16:05 #2
Det gør vi skam også...
Avatar billede terry Ekspert
02. maj 2002 - 16:08 #3
I wouldn't listen to them Thomas, keep the points yourself. There are LOADS of questions which have received more than 200 and whats going to happen any way?
02. maj 2002 - 16:10 #4
Well, a CoAdmin told me to, so I better do as I am told :o(

Otherwise they might just remove the points anyway...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. maj 2002 - 16:10 #5
terry, deactivation? - coadmin made his decission :)
Avatar billede b_hansen Novice
02. maj 2002 - 16:29 #6
puuuuuhhhh!

Her stinker langt væk af dobbeltmoral nanoq!!!!!!

http://www.eksperten.dk/spm/131155 modtager du 250 point

Så det er da i grunden en underlig indstilling du har. Men det er måske kun dig, der må modtage en brugers tak?

Du burde ærlig talt koncentrere dig om at besvare spørgsmål i stedet for at lege politimand. Det er vel det, coadmins er her for.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. maj 2002 - 16:33 #7
b_hansen,

- Spørgsmål er oprettet FØR der kom begrænsinger på point
- Der tildeles KUN de point der i første omgang er udlovet for spørgsmålet.

Derfor er der ingen regler overtrådt. Faktisk gør jeg endda opmærksom på det er mange point for spørgsmålet... Jeg ville have accepteret hvis spørger selv havde valgt at tildele færre point end udlovet. Så venligst hold dine beskyldninger for dig selv.

Der står højt og tydeligt i reglerne at brugere SKAL anmelde, når der opdages overtrædelser af Ekspertens regler. Coadmins skal IKKE scanne spørgsmål for overtrædelser. De skal reagere på de anmeldelser brugerne kommer med.
Avatar billede b_hansen Novice
02. maj 2002 - 16:35 #8
men reglen om max 200 point omfatter altså ikke nanoq?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. maj 2002 - 16:35 #9
reglen eksisterede ikke dengang...
Avatar billede b_hansen Novice
02. maj 2002 - 16:37 #10
næh.. den gang var det meget nemmere... 15, 30 eller 60 point
Avatar billede nih Novice
02. maj 2002 - 23:44 #11
-> nanoq
Jeg vil ikke diskutere ekspertens regler, men bare forsigtig høre (håber ikke at støde nogen).
Når Thomas 'betaler' de 200 pts tilbage bliver de så trukket fra hans point stilling i kategorien Access ???
Jeg ved godt at der bliver trukket på hans samlede konto.

Niels

PS Thomas, det er ikke fordi jeg er ude efter nogen, kom bare til at fundere her ud på natten.
Avatar billede mugs Novice
03. maj 2002 - 00:47 #12
nanog, normality > Sikke dog et par naragtige, selvhøjtidelige paphoveder. Hvis Jeres fremmeste formål her på eksperten er at lege politibetjente, så for min skyld gerne, men hvor er det synd for de seriøse brugere af sitet.

Mig bekendt er der ikke andre, der har brokket sig over "Send lige databasen", og det vil jo sige, at Jeres eneste formål på sitet er at genere de brugere, der vitterlig bruger deres tid til at give et seriøst svar på et spørgsmål.

Mange af mine svar er ikke tilgængelig for andre, og det har jeg andre coadmin's ord for er iorden. Så få lige lidt fodslaw mellem coadmin's.

Og så vil jeg iøvrigt gerne se en opgørelse over, hvor mange point jeg skal levere tilbage. Jeg gider ikke finde spørgsmålene - det kan I selv gøre.

Og når I så har fundet alle spørgsmålene, kan I anmelde mig for ikke at levere pointene tilbage, for dette er mit sidste indlæg i denne debat.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. maj 2002 - 08:53 #13
Kommentar fra b_hansen
02/05-2002 16:37:28    næh.. den gang var det meget nemmere... 15, 30 eller 60 point  <- ikke korrekt... der var INGEN begrænsninger før 200 point loftet blev sat.

nih, jeg ved det ikke :) - den må coadmins svare på.

mugs, havde du kommenteret sagligt, havde du fået en saglig respons. Men udtalelser som "Sikke dog et par naragtige, selvhøjtidelige paphoveder" gør mig desværre ikke i stand til at tage dig seriøst.