Avatar billede peter118 Nybegynder
02. maj 2002 - 12:51 Der er 6 kommentarer

Kliklyde ved cd koiperin

Hej
Jeg optager når mit kor synger, med ret godt resultat. Sharp MD Mt90 og Sony ECM 717.
Jeg rediger i CoolEditPro og brænder med WinOnCd.
Problemet er at på nogle kopier, er der et smæld/klik mellem de forskellige nr.
Brænderen er en Aopen 1232.
Kan nogen hjælpe?
Hilsen Cartman
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2002 - 12:52 #1
Har du prøvet at brænde med en anden hastighed?
Et andet medie?
Hvilket brænderprogram bruger du?
Avatar billede elkrog Nybegynder
02. maj 2002 - 13:02 #2
Enig med John, prøv at sætte hastigheden lidt ned.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
02. maj 2002 - 13:06 #3
er du sikker på at det ikke er din MD der markere at den nu skifter til et nyt track

MC
Avatar billede spt Nybegynder
02. maj 2002 - 20:10 #4
billigere brændere som f.eks Aopens og mit Medion (som ellers er en god brænder). Laver disse kliklyde hver gang der er em risse i den originale cd eller dit kildedrev har svært ved at læse fra disken.
Avatar billede peter118 Nybegynder
02. maj 2002 - 21:27 #5
Hej. Tak for alle disse forslag. Jeg tror bare ikke at I har ramt problemet. Jeg har brændt en kopi af en koncert jeg har optaget, den er ok. Når jeg så nu, noget senere, vil kopiere denne cd opstår klikkelydende mellem samtlige numre. Mit brænderprogram er WinOnCd.
Jeg bruger Kodak og Verbatim.
Bedste hilsener
Cartman
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2002 - 21:36 #6
Hvilke andre brænderprogramer har du prøvet?
Prøv at lave en med Nero: ftp://ftp2.nero.com/nero50.exe