Avatar billede cyberzoid Nybegynder
02. maj 2002 - 11:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

søgescript + admin

Jeg er ved at oprette en ny (gratis) portal til sommerhus ejere, og derfor søger jeg en der har lyst til at lave et søgescript og en admin. (mod betaling). Jeg har designet og db klar og færdig.

Det søgescript jeg skal bruge er beskrevet på: http://www.jyskferie.dk/opgave

Admin siden skal kunne følgende:
-opret ny bruger
-slet bruger
-rediger bruger

-nyhedsbrev (udseende nyhedsbrev til brugere)
-FAQ (en eller anden måde for faq hvor jeg kan oprette punkter til brugere af jyskferie)
-FAQ (en eller anden måde for faq hvor jeg kan oprette punkter til besøgende af jyskferie)
-FaktaBox (et system der viser en tilfældig kort tekst, på samme måde som eksperten.dk under "sagt om eksperten.dk")

Siden skal være på tre sprog dansk, tysk & engelsk (ikke admin siden) det der skal stå på dansk, tysk  & engelsk er:
-(beskrivelsen af huset under bruger)
-FAQ (der viser faq for gæster)
-FaktaBox der viser tilfældige informationer)

Jeg ved ikke om jeg skal lave flere db eller bare oprette en ny tabel i eksisterende db (den hvor bruger information står under)

Skriv bare hvis der er noget jeg ikke forklarer ordentlig eller noget der mangler.

/Troels
Mail: troels@jyskferie.dk
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. maj 2002 - 11:39 #1
Hvad havde du tænkt dig prisen skulle være?
Avatar billede cyberzoid Nybegynder
02. maj 2002 - 11:45 #2
>pelkjaer giv et realistisk bud.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
02. maj 2002 - 11:49 #3
hvor findes teksten der skal oversættes til Eng/tysk?? Så kan vi give en bud for FAQ'en...

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. maj 2002 - 11:55 #4
Tja det ser jo rimeligt omfattende det du vil ha'.
Et sted mellem 20 og 30 timer vil jeg skyde på er realistisk.
Og timeprisen er 250 + moms.

Men igen, det er et slag på tasken, men hvis du er indstillet på at betale en realitisk pris for det vil jeg godt lave et udspecificeret tilbud.
Avatar billede cyberzoid Nybegynder
02. maj 2002 - 11:57 #5
>theprofessor den skriver jeg selv ind i en kolonne i min db, men vil du kun lave faq?
Avatar billede cyberzoid Nybegynder
02. maj 2002 - 12:03 #6
>pelkjaer Jeg forstår ikke hvor du for den pris vi snakker her om mindst 5000 Kr så ville jeg jo ikke spørge på eksperten.dk jeg har allerede en ligende pris hos driverse firmaer, så jeg regnede med at nogen havde mod på at lave det billigere herinde. Jeg forlanger jo ikke det skal laves på 3 dage eller ligende og om det er et firma eller ej er mig ligegyldigt! Desuden er det jo en gratis protal så det vil nok tage noget tid før det bliver noget ved at eje sådan en side. (rigtig mange banner visninger!!!)
/Troels
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. maj 2002 - 12:07 #7
Du skriver: "pelkjaer giv et realistisk bud."

Det er det jeg gør :o)

Jeg gider personligt ikke lave noget for peanuts, og når jeg siger 250 pr/t så er det *meget* billigt.

Jeg tvivler på at nogle du ikke kender gider lave sådan et project for meget mindre, men held og lykke da.
Avatar billede cyberzoid Nybegynder
02. maj 2002 - 12:14 #8
>pelkjaer ok fint du gav DIT realistiske bud!
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2002 - 13:26 #9
Hejsa

Jeg kan lave det for 3000 kr. eksl moms :)
Avatar billede cyberzoid Nybegynder
02. maj 2002 - 19:37 #10
>mail modtaget prisen skal være under 2000kr, så tak eksperten.dk!
Avatar billede cyberzoid Nybegynder
14. maj 2002 - 15:55 #11
ja tak!
Avatar billede godtnok Nybegynder
19. maj 2002 - 18:40 #12
Er denne opgave stadig åben?