Avatar billede ilias Nybegynder
02. maj 2002 - 03:15 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Optisk mus med musemåtte!

Er der nogen erfaringer herfra, da jeg har en dual optical mus fra logitech, men ved ikke rigtig om jeg tør at købe den sorte icemat. findes der andre gode musemåtter, min undeflade er ridset så min mus den hopper for vildt...
Avatar billede kipolaks Nybegynder
02. maj 2002 - 04:10 #1
Hvis du vil have en musemåtte der larmer som en i h.... så køb en icemat.
ellers så gør som os andre...køb en ganske almindelig billig musemåtte, men jeg kan ikke forstå det du siger med at den 'hopper', er det rent fysisk så køb en ny mys og pas bedere på den nye.
Jeg bruger selv en optisk mus uden problemer på en almindelig bordflade uden måtte.

Men OK jeg gir mig, black icemat er en skide god musemåtte (lader jeg mig fortælle af testere der har testet med samme mus som dig).
det der med at den 'hopper' kan du også komme til livs med black icemat, inkluderet i pakken får du noget de kalder 'Pad Surfers' som er noget tape du sætter under musen for optimal ydelse. idet du sætter tapen under musen vil ridserne jo ikke røre overfladen mere :)

Men jeg ved ikke om den stadig er lidt støjene med 'Pad Surfers' monteret, men jeg tvivler.

konklusion: KØB!

//Poulseye
Avatar billede f-l-j Nybegynder
02. maj 2002 - 04:17 #2
Min erfaring er at alle flader er gode blot de er matte, men ellers vil jeg sige at icemat er et godt køb.
Avatar billede kipolaks Nybegynder
02. maj 2002 - 05:24 #3
Avatar billede -123- Nybegynder
02. maj 2002 - 09:06 #4
poulseye>> jeg tror pga hans musemåtte hopper er pga at der er riller i hans musemåtte og det med at køre med en optical mus på almindelig musemåtte er lidt synd hvis du fx spiller eller laver grafiske ting så skal man ha en ny musemåtte efter min mening så ilias hvis du spiller meget eller laver grafiske ting så køb den nye steelpad og prisen er også okay www.steelpad.com

// CDK
Avatar billede -123- Nybegynder
02. maj 2002 - 09:19 #5
læs fx også www.eksperten.dk

// CDK
Avatar billede power17 Nybegynder
02. maj 2002 - 10:42 #6
Jeg har slev denne musemåtte fUnc sUrface1030 (Black), det er en total perfekt mousepad!!!
http://www.mp3hardware.dk/product.asp?product=21&page=1

ps: Det her owner alt!!
Avatar billede power17 Nybegynder
02. maj 2002 - 10:42 #7
gode ting:
-2 sider: en glat og en ru.
-og så er der jho ledningholder
-den glider ingen steder

dårlige ting:
-prisen

Selvom den er lidt dyr er den alle pengene værd.
Avatar billede power17 Nybegynder
02. maj 2002 - 10:48 #8
Jeg kan se at du er til optiske mus, så er det her kongen!!!
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
02. maj 2002 - 15:27 #9
jeg anbefaler en icemat.
Avatar billede mp3hardware Nybegynder
02. maj 2002 - 15:57 #10
Hej poulseye

Vi bruger selv optiske Dual mus fa Logitech sammen med en fUnc musemåtte, og det fungerer optimalt.
Vi vil ikke anbefale dig at købe en sort icemat, der er flere ulemper ved en icemat.. bl.a lyden.. den er ikke til sarte øre.
Avatar billede ilias Nybegynder
02. maj 2002 - 16:09 #11
okay, Func musemåtte lyder ret lovende men er lidt dyr. Steelpad har annonceret at den ikke virker med logitechs mus. kan man ikke bare bruge en alm. måtte til en 20,-??
Avatar billede ilias Nybegynder
02. maj 2002 - 16:15 #12
hmmm læste lige det der icemat review, og der siger de at den virker fint med dual , det er sgu ikke til at gøre sig klog på det....
Avatar billede -123- Nybegynder
02. maj 2002 - 17:01 #13
ja okay func er nok en bedste men det koster også lige dobbelt så meget men okay... :)
03. maj 2002 - 01:12 #14
hej du skal ik købe en icemat når du har en optiskt mus,det dur bare ik....købe en tynd musemåtte der klæber sig til bordet...de er bare super,der er mange foreskellige mærker deraf M3 skulle være rigtig go men den koster hvis 200-300kr.
Jeg har selv en logitech optiskt mus og har en tynd musemåtte der klæber.
Avatar billede power17 Nybegynder
03. maj 2002 - 20:43 #15
Jeg igen igen... jeg vil bage sige at dem der anbefaler en icemat tl en optical mus må være godt gal i... ja men jeg har jo slev en fUnc sUrface1030 (Black) og den er bage super!!, og ja det har jeg skrivet en gang, men da jeg så af der var nogen der anbefaler en icemat til optical mus, må man jo sige STOP!!

icemat gå hjem!!!!
Avatar billede ilias Nybegynder
04. maj 2002 - 00:49 #16
nogle der ved hvor man kan købe de der lækre tynde musemåtter som klæbrer???
Avatar billede power17 Nybegynder
04. maj 2002 - 14:00 #17
Avatar billede power17 Nybegynder
04. maj 2002 - 14:04 #18
så..må du jo slev finne den du vil har, det link som jeg har skrivet til dig er et godt sted at købe er musemåtte og jeg anbefaler en fUnc sUrface1030(Black).
Avatar billede Ratpads Nybegynder
10. februar 2014 - 17:21 #19
Indholdet er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin