Avatar billede wriggler Nybegynder
06. juli 2000 - 12:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

FlashScreenSaver ! ! ! ! ! !!!!!!

Hvordan laver man en flash film om til en screensaver??? til Mac???

200 points til den begavede der finder ud af det... hurtigt!
Avatar billede snowball Novice
06. juli 2000 - 13:11 #1
På denne side findes der er program som kan gøre det:

http://www.macsourcery.com/ScreenTime/Mac_Version/st_mac.html

Snowball
Avatar billede roslev Nybegynder
06. juli 2000 - 15:26 #2
Avatar billede snowball Novice
07. juli 2000 - 09:08 #3
roslev: Det eneste værktøj (udover det jeg allerede har angivet) på den side du angiver som er til MAC er http://www.stclairsoft.com/AutoLaunch/index.html !!!

Snowball
Avatar billede roslev Nybegynder
07. juli 2000 - 16:04 #4
Godt så! http://www.stclairsoft.com/AutoLaunch/index.html
Hr. Snowball: Jeg gjorde det ikke for at genere nogen - tør øjnene.... :-)
Avatar billede snowball Novice
07. juli 2000 - 16:22 #5
hehe...Jeg ville bare spare wriggler for noget arbejde og gøre ham opmærksom på det ;)

Snowball
Avatar billede wriggler Nybegynder
07. juli 2000 - 18:02 #6
Shit hvor åndsvagt, jeg har lige købt Screentime, og så er der den anden version til kun 15$... der røg 3000 kr...
Avatar billede snowball Novice
07. juli 2000 - 22:24 #7
Så er spørgsmålet jo bare om det til 15$ kan li' så meget som det til 3000kr ! ;)

Snowball
Avatar billede wriggler Nybegynder
08. juli 2000 - 21:21 #8
tja, der er nogle bitte så finesser, og så er det meget nemt at bruge...