Avatar billede delphidude Nybegynder
06. juli 2000 - 12:09 Der er 1 løsning

Skide irreterende XML fil ...

Hej der !
Jeg fandt for noget tid siden, en source kode på nettet.. Jeg ska så lave lidt om på den og det er her det problem jeg har dukker op :

JEg skal vise en NFO fil i en tekstbox, med fonten TERMINAL. Ham der har lavet programmet har så lagt databasen til programmet i en XML fil og tilpasset den, til at ændre visse tegn til &AMP og lign for at gøre den 100% browser venlig. Det skal jeg have fjernet ! Nogle der ved hvordan, eller evt. gider gøre det for mig ? JEg har prøvet alt !
Er der ikke osse en metode til at "deaktivere" noget kode ?

MVH Danni
Avatar billede doh Nybegynder
07. juli 2000 - 12:51 #1
Tjaaa, det du nok skal gøre er at sende din source til mig, også laver jeg det for dig ;) ...