Avatar billede funkytown Nybegynder
01. maj 2002 - 12:39 Der er 5 kommentarer

Hvordan trækker jeg opysninger ud fra event log

Problemet ligger i at jeg skal hente fejlmeddelelserne ud fra event loggen i en w2k server. Disse fejlmeddelser skal så senere sendes som sms til en mobiltelefon. Men i øjeblikket ligger problemet i at få hentet disse oplysninger ud fra eventloggen. Er der nogen der ved hvordan det lettest kan gøres?
Avatar billede funkytown Nybegynder
14. maj 2002 - 14:25 #2
Jeg har prøvet at rode rundt med den kode, men kan ikke rigtig få det til at virke. Er der nogen der kan forklare hvordan koden virker?
Avatar billede itbjarne Nybegynder
18. juni 2002 - 14:37 #3
Snabler lige her da jeg også er interesseret.
Avatar billede itbjarne Nybegynder
19. juni 2002 - 13:43 #4
Hej - har en løsning.
Har fundet et program der hedder elogdmp.exe som udføres fra kommandolinien med parameterne \\hostnavn Application|System|Security.
Eks.: elogdmp \\60point System -> vil dumpe hele loggen fra maskinen "60point" (humor!) for System entries i en kommasepareret tekstfil (CSV format). Lige til at åbne med OPEN kommando eller importere i en Access database.
Interesseret ? angiv din mail adresse her så sender jeg programmet til dig (12 Kbyte)
Avatar billede itbjarne Nybegynder
26. juni 2002 - 23:12 #5
Bist du tot ?