Avatar billede fjorbak Forsker
01. maj 2002 - 08:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Modem støjer

Hej alle

Modem støjer når der ringes til telefonen, hvor kan det slås fra, som om der ventes på fax eller opkald udefra. Modemet er internt.

Maskinen er slukket, men der er strøm til.

Jan fjorbak
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
01. maj 2002 - 08:38 #1
Nogle gange kan det lade sig gøre at skrue ned for modems lyden. Da det er internt skal du nok ind i computeren og se på modemet. Hvis du er heldig er der en lille "skrudims" som du kan skrue på, men det er ikke sikkert.

Mvh. Martin
Avatar billede cronck Nybegynder
01. maj 2002 - 08:42 #2
Er det et indbygget modem?
Avatar billede klatten Nybegynder
01. maj 2002 - 08:45 #3
I winXP kan det slås fra i egenskaber for internetforbindelsen. Kig efter der!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. maj 2002 - 10:18 #4
Du behøver ikke kigge INDE i computeren...

Du kan sagens slå det fra fra dit OS..

Suran/S.B.A
Avatar billede fjorbak Forsker
01. maj 2002 - 10:41 #5
Ja Suran men hvor kan ikke lige huske det???????????
Avatar billede fjorbak Forsker
01. maj 2002 - 12:04 #6
Undskyld ja det er et indbygget modem
jfj
Avatar billede annelo Nybegynder
01. maj 2002 - 20:51 #7
Jan: Er det korrekt forstået, at modemmet besvarer opkaldet, når der ringes op til dig? I så fald skal auto answer slås fra. Prøv at give den initstrengen ATS0=0 - det burde disable det. Hvilken version af Windows bruger du?

/Anne
Avatar billede fjorbak Forsker
03. maj 2002 - 08:12 #8
Anne du har ret tak for hjælpen, jeg kan ikke give dine point, lige nu prøver igen, da det er en kommentar du har svaret i så skriv lige igen men med svar
/Jan
Avatar billede mndanmark Nybegynder
03. maj 2002 - 08:49 #9
Se i kontrolpanel, modem, egenskaber og generelt her skulle være en skydedims. prøv den.
Avatar billede annelo Nybegynder
03. maj 2002 - 23:10 #10
ATS0=0! :-)