Avatar billede vwnet Nybegynder
01. maj 2002 - 07:57 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

HP psc 750

Nogen der har erfaringer med en Hewlett Packard PSC 750 printer med scanner og kopimaskine... Udskriver 11 sider pr. minut og op til 8,5 i farve....
Højeste fotokvalitet ved udskrift i farve op til 2400*1200 dpi.
Scanner i op til 6000*1200 dpi optisk - kun til USB
Og prisen er 2399,-

Ville det være et fornuftigt køb??

Svar udbedes ASAP!
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 08:13 #1
Ja det er en fin printer. Men den har såvidt jeg husker ikke seperate farve patroner, så den er lidt dyr i drift.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
01. maj 2002 - 08:15 #2
Tjah, jeg har lille broderen PSC500 og den er jeg yderst tilfreds med. Udskiftkvaliteten er god, scanneren virker upåklageligt og kopifunktionen er ligeledes fin. Dog kan din model kopiere valgfrit mellem sort og farve. Dog kan du får den for  2.290 kr hos B.J.Trading. www.bj-trading.dk
Avatar billede vesperillo Nybegynder
01. maj 2002 - 08:16 #3
Hvis du søger under PSC 500 på www.edbpriser.dk kan du finde nogle erfaringer med den.
Avatar billede vwnet Nybegynder
01. maj 2002 - 08:21 #4
Schulze:
Der står følgende om den:

Sort blækpatron
Farvepatron (trekammer)

Bakker det din påstand op omkring at den IKKE har seperate farvepatroner?

Vesperillo: Jeg vil kigge på edbpriser - ved du noget om Schulzes påstand?
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 08:25 #5
I er så kloge:

SPECIFIKATIONER:
Producent : HP
Varespecifikation:  no. 78
Varetype:  Blækpatron
Varedata:  3-farvet
Antal sider ved 5% dækning: 900 sider i gennemsnit
Sidepris: ca. 40,44 øre pr. side (50,55 incl. moms)
Enhed: stk.
Pris incl. moms: kr. 455,00

Passer til: HP Colour Copier 190
HP Colour Copier 290
HP DeskJet 1220C
HP Deskjet 920
HP DeskJet 930C
HP DeskJet 940C
HP DeskJet 950C
HP DeskJet 959c
HP DeskJet 960C
HP DeskJet 970Cse
HP DeskJet 970Cxi
HP DeskJet 980cxi
HP DeskJet 990Cxi
HP DeskJet 995C bluetooth
HP InkJet FAX 1220
HP OfficeJet G55
HP OfficeJet G85
HP OfficeJet G95
HP Officejet K60 / K60xi
HP Officejet K80 / K80xi
HP OfficeJet V40
HP PhotoSmart 1215
HP PhotoSmart 1218
HP PhotoSmart P1000 / P1100
HP PhotoSmart P1115
HP PhotoSmart P1315
HP PSC 750
HP PSC 950
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 08:28 #6
Du kan også købe 19ml farvepatron Pris incl. moms: kr. 272,50
Avatar billede vwnet Nybegynder
01. maj 2002 - 08:31 #7
og hvad vil det sige: at den bliver for dyr i drift?

betyder det så at fx. Deskjet 940c eller andre på listen heller ikke bruger seperate farver? og derfor også er for dyre i drift?
Troede ikke at der var særlig mange printere på markedet der bruger seperate!?

Og nej - ingen er kloge her, prøver blot at få afklaret spørgsmålet... og der er da vist heller ingen der har modsagt dig endnu :-)
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 08:35 #8
Sorry er vist bare lidt morgensur.
Nej den er egentlig ikke så dyr i drift igen.
Printere der anvender seperat farvepatroner er normalt noget dyrer især dem fra HP. Men hvis du sammenligner prisen på printeren + driftsomkostningerne på den printer du har kig på, må man alt i alt sige at det er et godt køb.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
01. maj 2002 - 08:47 #9
Det er rigtigt at patronerne er dyre, men printeren er af så god kvalitet at det godt kan betale sig i længden.
Min printer bruger ikke separate patroner, og så vidt jeg kan se det gør 750 det heller ikke. Sædvanligvis er det en fordel hvis man kan skifte den enkelte farver, men så er det heller ikke værre. Man skal også lige se på hvad ens behov er : Skal man printe i farve hele tiden eller er det primært sort man arbejder? Desuden kan du jo indstille softwaren til at skrive ud i henholdsvis kladde/normal/super. Selv i kladde er den sorte udskrift udemærket. Farven er den mest markante forskel hvad det angår.
Er meget sikker på du ikke vil fortryde dit køb.
Når bare det ikke er en Lexmark! Her kan du virkelig købe dig fattig i printerpatroner..
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. maj 2002 - 08:59 #10
Jeg har en 950 i samme system, og efter at HP har fået sig simret færdig kan jeg nu bruge alle faceliteterne i maskinen, men det er ikke noget problem for for 750 har ikke direkte biledoverførsel har du specifikke spørgsmål så bare kom med dem.
Jeg genfylder selv mine patoner
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 09:01 #11
Jeg genfylder selv mine patoner>Så ryger garantien sig en tur.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. maj 2002 - 09:10 #12
Har du nogle beviser for din påstand, jeg mener har du førstehånds oplevelser på at de har fjernet garantien ;-),
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 09:11 #13
nordicwolf>Det står i deres betingelser.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. maj 2002 - 09:13 #14
Ja deri har du helt ret, Nokia siger også at deres telefoner mister garanti uden de originale covers, så man sender da aldrig telefonen ind uden at de er på, hvis du forstår.
Avatar billede lhdesign Nybegynder
01. maj 2002 - 10:42 #15
HP,s patroner er en komplet enhed alså både printerhovede og og blækken.
Hvis scanneren går i stykker dækker garentien natuligvis scanneren, det eneste som HP ikke kan stå indefor er udskrivnings hastighed og udskrivningskvalitet.
Hvis nogen kan finde em dom hvor retten gver en producent ret i at en eks. vis mutifunktionsprinter hvor faxen eller scanneren går i stykker ikke kan dækkes af garentien fordi der er brugt kopi patroner, så beskriv den venligst.
Avatar billede hp700 Nybegynder
09. maj 2007 - 15:32 #16
hvis i bruder kopi patroner, det vil sige fra inclub eller  genfylder patoner og prinet kommer ind til hp. få i en Pæn  rengning fra hp af genfylder patoner.
Vi skla se det ...8( LIGT FRA OS I HP )
hp700