Avatar billede ole_eskimo Nybegynder
30. april 2002 - 17:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

RIP

mit gamle dvd drev er ved at kokse ( mine film HAcker fuldstændig) så jeg tænkte om der var et program der lavede dem til avi eller mpg format så jeg kan se dem på pc uden lag
Avatar billede pfp Nybegynder
30. april 2002 - 17:55 #1
Hej,

Du skal have fat i et program der kan lave filerne fra VOB til AVI.

Du kan f.eks. bruge programmet vob2avi, som kan hentes her:
http://arbor.ee.ntu.edu.tw/~jackei/dvd2avi//DVD2AVI_176.zip

Eller fortsætte din søgen her:
http://www.google.com/search?q=%22vob2avi%22&hl=da&lr=

Hvis du søger på google, ved jeg at der kommere flere gode resultater. Bl.a. fra DivXDigest.

Håber du kan bruge det.

/peter
Avatar billede echsphilee Nybegynder
30. april 2002 - 17:56 #2
Avatar billede pfp Nybegynder
30. april 2002 - 18:18 #3
Takker for points.
Avatar billede sluppi Nybegynder
01. maj 2002 - 09:16 #4
hvis du kan finde programmet dvdx kan jeg klart anbefale det. det fylder under 3 mb og har været det nemmeste jeg har set indtil nu.