Avatar billede bedsize Novice
30. april 2002 - 15:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dungeon Siege Multiplayer

Jeg kan godt logge på ZoneMatch, men kan ikke spille mere end omkring 2min, hvorefter jeg bliver smidt af, dette gælder ALLE spilene, så det er ikke bare hosten der kicker mig...? Jeg har prøvet at læse mig til en løsning, men det bliver hurtigt for advanceret for mig, de skriver noget med at hvis man sidder bag en firewall eller bruger "Napt?", så skal man ændre på UDP eller åbne for UDP.. lige meget hvad man skal med denne UDP, så hjælper det mig ikke, for jeg aner ikke hvad det er og hvordan man ændre den....
Jeg har TDC Adsl med router, hvilken har indbygget firewall, som jeg heller ikke ved hvordan man slår fra hvis mugligt...?
Håber nogen derude kan hjælpe mig...!
Gerne meget uddybet besvarelser, da jeg på forhånd ikke aner hvad der snakkes om..!
Avatar billede ducks Nybegynder
30. april 2002 - 15:42 #1
du ændrer det ved at taste din gateway i søgelinien, det var vidst alt hvad jeg vidste :/
Avatar billede bedsize Novice
30. april 2002 - 15:44 #2
Det hjalp mig ikke....meget
Avatar billede funkygs33 Nybegynder
30. april 2002 - 15:46 #3
Er det en demo?

Opret en bruger?
Avatar billede bedsize Novice
30. april 2002 - 15:48 #4
Nej jeg har sku købt spillet den 19 april da det udkom. men hvad hjælper det når det ikke virker online
Avatar billede funkygs33 Nybegynder
30. april 2002 - 15:48 #5
For at slå firewall fra, skal du gå ind på funktioner=====)))progarmer. Slå firewall fra.
Avatar billede ducks Nybegynder
30. april 2002 - 15:51 #6
funkygs33 : hvor gør du det henne?
Avatar billede bedsize Novice
30. april 2002 - 15:58 #7
det kan jeg ikke da den er indbygget i routeren.(sådan har jeg i hvert fald forstået det).
Avatar billede bedsize Novice
02. maj 2002 - 19:06 #8
ingen hjælp