Avatar billede trane Nybegynder
30. april 2002 - 14:18 Der er 1 kommentar

HP Laserjet 5N...printe text som grafik

Jeg forsøger at skjule noget tekst i en udskrift ved at give teksten samme farve som baggrunden i Excel 2000. Problemet er bare at man stadig kan læse teksten på udskriften. Teksten har altså ikke samme farve som baggrunden ved udskrift, men kun på skærmen. Jeg benytter windows 2000.
Avatar billede prodic Mester
30. april 2002 - 14:21 #1
Din printer er vel ikke sat op til at udskrive baggrundsfarver og ignorer derfor farverne, så teksten kan ses/læses. Som standard udskriver printere ikke baggrundsfarver - f.eks ved udskrifter fra nettet.