Avatar billede mao Nybegynder
29. april 2002 - 23:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Xelo geforce

Hej
Jeg har lige købt et "Xelo geforce 3 TI 200"
Problemet er bare at køleren stopper umotiveret,
hvilket ikke er så fandens smart.
Jeg havde et andet af samme slags som i starten (de første 3 timer) kørte perfekt, men pludselig begyndte det at lave grafik fejl hvorefter det stod af, sort skærm.
Jeg ville lige høre om andre har samme erfaringer som jeg.

Mvh
Mao
Avatar billede echsphilee Nybegynder
30. april 2002 - 06:55 #1
kiggede lige på hjemmesiden http://www.xelo.net for at se om der stod noget om en indbygget funktion, der stopper køleren, hvis ikke der er brug for den. der stod ikke noget. har aldrig hørt om at grafikkort gør det, så mit råd må være byt til nyt. der må være en fejl på kort eller køler
Avatar billede sila Nybegynder
30. april 2002 - 17:29 #2
Send den ind der må være en løs forbildelse i køleren eller lign.!!!
Avatar billede echsphilee Nybegynder
05. maj 2002 - 21:35 #3
takker for point :-)