Avatar billede chen Nybegynder
29. april 2002 - 22:15 Der er 4 kommentarer

Teletjenester!

Hej,

Er der nogle der ved hvem der udbyder teletjenester så som telefon services, og overbetalte sms'er.

Ved I også hvilke krav de stiller til deres kunder?

Chen
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
29. april 2002 - 22:17 #1
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
29. april 2002 - 22:18 #2
som åbenbart er nede nu
Avatar billede chen Nybegynder
29. april 2002 - 22:18 #3
Det kan jeg se :)
Avatar billede d.e Nybegynder
29. april 2002 - 22:30 #4
Sonofon, telia, tdc, orange, osv osv..
Du skal ha ren straffeatest, være velsoigneret og ikke stå i "ribers"...
Du skal derudover have penge til at betale med samt en god portion humor...
Du må ikke gå ind i deres butikker iført addidas gummisko, men du må godt købe en nokia...
køber du en nokia er der masser af sms lir til den.....nok eneste elektroniske "dims" der findes Så meget "tilbehør" til...
Taletids kort er glimrende så du automatisk "begrænser" dit forbrug.....(ja, hej det er mig, jeg tænkt).......:o(
Held og lykke i "mobiljunglen" ;o)