Avatar billede petersen2 Nybegynder
29. april 2002 - 22:14 Der er 12 kommentarer

Indexer.dk - Hvad synes du?

http://www.indexer.dk er en nyopstartet ungdomsportal på nettet, fortæl os hvad du synes.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
29. april 2002 - 22:18 #1
For det første.. Skide irreterende med det der POPUP-vindue..

Ellers rigtig fedt site.. Men hvad er det der er ved siden af din reklame.. Skal det lige et hul.. Eller??

(Troede først at du havde kaldt din side for DEMOSPADSER.dk, ind til jeg så at det bare var en reklame.. Sidder der hvor logoer plejer at side..)

/Nicklas B.
Avatar billede lauge41 Nybegynder
29. april 2002 - 22:19 #2
Fed nok side, men er det meningen rulleteksten skal stoppe der. Istedet for inde på midten!!!
Avatar billede startfirma Nybegynder
29. april 2002 - 22:24 #3
husk ophavsret på billeder :)

Ellers nydeligt, men ikke så inspirende hvad farver angår :)

Mvh www.startfirma.dk
29. april 2002 - 22:25 #4
PopUp er er irrerterende, og ville have lukket den ned (hvis det ikke var en side vudering), den hetner langsom for de jeg er ved at hente nogle programmer, så jeg ville aldrig have noget at se hvad den konkurrence handlede om.
Prøv at fortælle på en anden måde om den konkurence.

I mine træte øjne slører siden... men ellers er den nu ok. Borderne trænger til at bliver hårdtegnede altså bare black border.

Casper // httP://www.ildstorm.dk
Avatar billede lee Nybegynder
30. april 2002 - 01:55 #5
Bryder mig heller ikke om popUps... grr...
Men ellers er siden meget vellykket.
syntes dog i forsøger at sælge jer gennem et gammelt medie, nemlig erotik, hvilket jeg syntes er lidt ... tsss..

Men ok site

/Lee
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. april 2002 - 02:02 #6
en anden ting, deeplinking til babes billeder, det er ikke så smart, uden at i har tilladelse, har i det
Avatar billede capra Nybegynder
30. april 2002 - 02:16 #7
efter min mening er det meningsløst at lave et ungdomssite med indhold som i fraråder unge under 18 at se på.
designet er meget pænt, men indholdet lugter lidt af gammel ost.
drop de popups
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. april 2002 - 02:25 #8
syntes det er meget orginalt.
Men der mangler måske et logo, altså istedet for bare en ren tekst, et logo folk kan huske, et logo folk kan relatere til. Lidt for fladt bare med en almindelig tekst.
Farvevalget er ikke så vellykket, lidt for lillepige/barbi agtig, tror ikke den går ved folk over 13. Syntes også at noget af teksten er lidt for svær at læse, måske fordi jeg bruger en rimelig opløsning, men da det er en ungdomsportal er der måske mange der bruger sådan en opløsning.
Lav det lidt mere friskt, lidt flere farver. Der må gerne eksperminteres med sådan en side.
Da jeg ikke kan se en doctype i din kode regner jeg ikke med du har tænkt så meget på en w3c standart. Måske det ville være en god ide, da nok mange unge ikke nødvendigvis bruger IE.  Læs mere om det her www.w3c.org
Det var vist det :)

/Michael Knudsen
Avatar billede capra Nybegynder
30. april 2002 - 02:25 #9
ps.
hvad med at lukke de andre 2 andre spgs. med samme titel og kikke på om du måske kunne bruge svarene i de sidste 15 du stadig har åbne?
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. april 2002 - 02:29 #10
*lol* point ude 920 point  han vil have god tid til at få en masse svar :)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 18:30 #11
bare lige en lille stavefejl...

din website

hedder det ikke et website?? Site er da intetkøn, og betegnes som ET site..
Ret mig lige hvis jeg har taget fejl..

(Det er fra jeres konkurrence-side)

og skal du så ikke snart lukke??
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 22:42 #12
Er det tid til at lukke snart??