Avatar billede turbochip Nybegynder
29. april 2002 - 18:48 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Excel

Hej

jeg skal bruge en lodret linje igennem et skema i ecxel, hvordan får jeg det?
Avatar billede scorenissen Nybegynder
29. april 2002 - 18:55 #1
Du kan formatere rammen hvor linjen skal være.

Marker der hvor linjen skal være højerklik og vælg formater.
Avatar billede elkrog Nybegynder
29. april 2002 - 18:56 #2
Marker de celler det drejer sig om og giv dem rammefarve i enten højre eller venstre side.
Avatar billede kristian21 Praktikant
29. april 2002 - 18:57 #3
Du trykker på det bogstav for den kolonne der skal have stregen. Derefter vælger du "borders" - eller den stregknap der findes i dit excel, og vælger den lodrette streg. Håber det hjælper, ellers må du lige sige til..
Venlig hilsen Kristian
Avatar billede turbochip Nybegynder
05. maj 2002 - 18:30 #4
Jeg kan ikke få nogle af de ting til at virke!
Avatar billede elkrog Nybegynder
05. maj 2002 - 21:11 #5
Lidt hjælp skåret ud i pap.
http://212.242.53.217/eksperten/xls.gif