Avatar billede phliplip Nybegynder
29. april 2002 - 17:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med textarea !

Hej Drenge !

Jeg har lavet et Content Management System med en DHTML editor !

Jeg kan godt uploade mindre tekster, men når jeg skriver en større/længere tekst så sker der ikke noget !

Nogen der har nogen idéer til hvordan det løses ??

<?PH[ili]P echo("Espersen"); ?>
Avatar billede linux2go Nybegynder
29. april 2002 - 17:39 #1
En god start er at vise os koden, så vi kan se, hvad der er galt..
Avatar billede jensgram Nybegynder
29. april 2002 - 17:43 #2
du bruger sikkert GET. Den metode kan ikke håndtere ligeså mange data som POST
Avatar billede jensgram Nybegynder
29. april 2002 - 17:44 #3
altså:

<form ... method="GET"> -> <form ... method="POST">

Jeg er næsten sikker på, at det er dér problemet ligger.

Jens Gram - www.jensgram.dk
Avatar billede tipsen Nybegynder
29. april 2002 - 19:20 #4
En URL kan vist maksimalt være på godt 2000 tegn i IE... - det er nok et problem, hvis det er GET, som Jens foreslår...
Avatar billede phliplip Nybegynder
29. april 2002 - 21:52 #5
He he.. mente at det var POST jeg havde brugt... men men men der tog jeg fejl.. det var en lille GET der havde sneget sig ind ! He he !

/Philip Espersen
Avatar billede jensgram Nybegynder
29. april 2002 - 22:36 #6
60 point er vist lige i overkanten. Vil du ikke have nogle af dem tilbage?

Under alle omstændigheder fik vi da løst dit problem. Altid rart ;)
Avatar billede phliplip Nybegynder
30. april 2002 - 12:55 #7
De der point går jeg ikke meget op i :)

Jeg definerer det sådan !

15 point = "Hallooo.. hvis der er nogen der har tid, så kig lige på det her problem jeg har !"

30 point = "Hey, jeg har problem som jeg håber i kan hjælpe mig med !"

60 point = "ARGGH! Der er bare intet der virker, og projektets deadline er i morgen !!!! Hjælp, hjælp, hjææææææælp !!!"

Altså point i forhold til hvor hurtigt man vil have svar !

/Philip Espersen
Avatar billede tipsen Nybegynder
30. april 2002 - 12:56 #8
hehe - jeg har lidt samme princip :-)
Avatar billede jensgram Nybegynder
30. april 2002 - 13:36 #9
I har ret - bare man har point nok til egne spm. Jeg svarer bare for sjov.