Avatar billede larserik Nybegynder
04. juli 2000 - 20:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IIS

Jeg har IIS 3, det står følgende: Versjon 4, Service Pack 6.

Støtter denne ASP? Jeg har ikke fått det til å virke ennå..

I tilfelle, noen som har en url til å laste ned en server som støtter ASP og kan kjøres på NT?
Avatar billede lcc Nybegynder
04. juli 2000 - 20:24 #1
Er ikke sikker på at IIS 3 kan køre ASP, men det kan IIS 4 ihvertfald.
Du kan downloade den gratis her, men det er en meget stor download du så skal igang med. http://www.microsoft.com/msdownload/ntoptionpack/download.asp
Avatar billede larserik Nybegynder
04. juli 2000 - 20:32 #2
noen andre webservere som kjører ASP?
Avatar billede lcc Nybegynder
04. juli 2000 - 20:56 #3
Kan ikke lige komme på andre. Vil anbefale dig at downloade IIS 4, så får du dig en lækker webserver :-) Hvis du går igang med den download bør du nok først installere GetRight i tilfælde af at overførslen skulle gå død. Med GetRight kan du stoppe downloaden og fortsætte en anden dag. Den kan downloades her http://download.cnet.com/downloads/0-10071-101-2162623.html
Avatar billede larserik Nybegynder
06. juli 2000 - 04:39 #4
Er i gang med download =) Tar sin tid med 56k modem.. *gjesp*..
Avatar billede lignaus Nybegynder
10. juli 2000 - 14:07 #5
Vil du lave en server for enden af en 56k forbindelse?
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
06. juni 2001 - 16:00 #6
lignaus <- det giver mening hvis man kun skal bruge det til udvikling og test. Har selv kørt med PWS i lang tid, men da IIS har mange flere funktioner og bedre overvågningsværktøjer, er det en meget bedre løsning end PWS´.
Avatar billede horsmark Nybegynder
20. januar 2003 - 17:44 #7
... installerede du en IIS på en NT Workstation ?