Avatar billede cmk30 Nybegynder
29. april 2002 - 14:31 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Vudering af web...

Hejsa!

Jeg vil bede jer om vudering af denne side:
http://www.ver2l-studios.dk/firma

I skal vudere grafikken og venligheden og om menu´en er venlig nok! (må gerne tjekkes i forskellige browsere!)

Lad være med at tjekke indholdet, atlså teksten, for efter erfaring, kommer der bare 100 forskellige meninger om hvad der skal stå!!! :o)

/cmk30
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. april 2002 - 14:37 #1
Syntes det er meget fedt det med de kasser der bevæger sig.
Men der mangler noget, lav noget grafik i toppen som baggrund til kasserne det vil komme til at se kanont ud.
Navigationen mangler en forside knap, og måske en tilbage.
Alt i alt rimeligt men syntes den er langt fra færdig, måske et logo ville også være fedt eventuelt logoet i baggrunden i toppen.

/Michael Knudsen
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. april 2002 - 14:37 #2
tjah - det er meget smart med de boxe, der flytter sig ved mouseover - men det er ikke så brugervenligt! Jeg begyndte at 'jage' dem med musen, og så kommer man udenfor hyperlinket... hmmmm
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
29. april 2002 - 14:38 #3
Jeg synes det er et flot design...

Men jeg har svært ved at læse teksten...

meget sej menu....
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. april 2002 - 14:40 #4
Teksten er meget svært at læse. Lav en evetuelt 2px støre, og lad være med at bruge så meget fed skrift.

Men der mangler som michael-k også siger, noget mere. Den virker megt tom/flad
Avatar billede cmk30 Nybegynder
29. april 2002 - 14:41 #5
Der er en forside knap: det lille billede i toppen hvor der står: ver2l-studio - webdevelopment!

Baggrund bag knappern vil ødelægge menuen og det vil se for kikset ud! (synes jeg)

Og teksten er da læslig nok, er den ikke! :o.

/cmk30
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. april 2002 - 14:41 #6
i Opera ser den fint nok ud, bortset fra at menuknapperne ikke bevæger sig ved rollover
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. april 2002 - 14:42 #7
cmk -> nej, teksten er ikke læselig nok :), især ikke i 1600x1200
Avatar billede cmk30 Nybegynder
29. april 2002 - 14:44 #8
hhmmm, oki! Teksten skal jeg nok lave større, finder en eller anden fiks måde så det kommer til at se fedt ud! :o)
Hvad med netscape, er den ok der?
/cmk30
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
29. april 2002 - 14:46 #9
jeg ville lave den i en anden farve end den rød der...
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. april 2002 - 14:47 #10
Det du måske skal tænke på er at det ligesom er webdesign i vil sælge.
Jeres side skal altså se prof ud, ellers vil i komme til at ligge i den nederste del af skalen hvor hr. hansen med 14 dages frontpage kursus ligger.
Syntes det med baggrunden i toppen skal være der, den er simpelthen for tam, der skal noget power i det design. Som i også sagtens kan tillade jer, da i med det design appelere til firmaer/personer i den lidt mere tjecket ende. Så kom til tegne borderet og lav en fed baggrund :)
Avatar billede cmk30 Nybegynder
29. april 2002 - 14:51 #11
Hhmmm, ham Hr. Hansen hvor har du fået ham fra :0) *gg*

Nahh, er stadig uenig med den baggrund, det vil altså ødelægge det lidt!
Jeg prøver at holde det så stilrent så muligt og med brggrund, vil stilen g¨å lidt af det!!!

Men jeg kan da prøve og fikse en eller anden multifed baggrund sammen og se hvordan det vil se ud!
/cmk30
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. april 2002 - 15:00 #12
syntes jeg du skulle prøve :-)
Hr. hansen er bare et eksempel på nogle af de mange millioner trillioner webdesign firmaer der er startet op af folk med en 14 dages frontpage baggrund taget på aof  ;-)
Avatar billede diabloii Nybegynder
29. april 2002 - 15:01 #13
det er helt fint med dine kasser
men menu´en er lidt uoverskuelig men prøv at lave det sådan at man ikke skal rulle ned for at se det hele
det er ikke til at se alle valg mulig hedderne og hvis der kommer mere til menuen så er der alt for uoverskueligt og den bagrund er aalt for kedelig
ellers er den helt fin og i top
Avatar billede cmk30 Nybegynder
29. april 2002 - 15:12 #14
>> diabloii, "det er helt fint med dine kasser
men menu´en er lidt uoverskuelig..."

Hvad mener du med det? kassern er menu´en... Og hvad for nogle valgmuligheder?
/cmk30
Avatar billede knarf Nybegynder
29. april 2002 - 16:40 #15
udemærket design, det er meget enkelt passer godt i de fleste opløsninger. men man ved ikke helt hvad det er man klikker sig ind til, der er ikke nogen over skrift eller noget :-)

//knarf
www.aarhus-shotokan.dk
Avatar billede cmk30 Nybegynder
29. april 2002 - 16:53 #16
>> knarf

Overskrift? hhmmm, kan du ikke læse ;o)

Der står da hvad enkelt menu indeholder web, studiet, kontakt og cases... det er vel alt man behøver at vide!!! Og hvis man er nysgerrig nok går man jo ind og kikker!!! (det er jo det samme på din side) :o)

/cmk30
Avatar billede cmk30 Nybegynder
30. april 2002 - 13:38 #17
Hejsan!

Ikke så meget trafik mere! så jeg lukker!

Tak for kritiken og ros! Og jeg vil tage nogle af jeres forslag med i den næste udgave!

/cmk30