Avatar billede rune_lundsted Nybegynder
29. april 2002 - 14:20 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

formatering af partion i XP!

På C: har installeret XP
På D: ingen ting!

XP booter fra D, hvordan får jeg den til at boote fra C: Eller hvordan formaterer jeg D????

Venlig HIlsen RUne
Avatar billede wanix Praktikant
29. april 2002 - 14:21 #1
Boot op på en 98 bootdisk, og formater ligesom i 98. Bootdisk kan hentes på: www.bootdisk.com
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. april 2002 - 14:22 #2
?? a hva?
Avatar billede resten Nybegynder
29. april 2002 - 14:23 #3
Når du er på dit Cdrev finder du D drevet og højreklikker på det og vælger formater.
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. april 2002 - 14:24 #4
Vist ikke helt rigtigt.. :o)
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. april 2002 - 14:25 #5
Glemte lige at hentyde til wanix
Avatar billede wanix Praktikant
29. april 2002 - 14:25 #6
Hvor har du dit OS liggende??
Avatar billede resten Nybegynder
29. april 2002 - 14:25 #7
jeg kan heller ikke forestille mig den booter fra d?? men eller skriver du msconfig i kør og vælger bootini og her sætter du den til C eller 1
Avatar billede wanix Praktikant
29. april 2002 - 14:25 #8
Hvorfor ik??
Avatar billede kipolaks Nybegynder
29. april 2002 - 15:02 #9
eventuelt start op i dos fra en bootdisk og gå i FDisk:
Menupunkt 2 'sæt aktiv partition' eller noget i den stil:
vælg dit c drev. hvis det så virker og du kommer ind i windows kan du formatere d drevet derfra.

//Poulseye
Avatar billede champ40 Nybegynder
29. april 2002 - 16:44 #10
Hej kan godt forstå der er et par ??? til dette spørgsmål, for det kan ikke lade sig gøre at have OS på C: og D: er tom, men den booter fra D ??, men hvorfor ikke spørge først hilken filsystem folk har inden Wirus98 startdiskette osv. vi kender jo alle Ntfs og 98 startdiskette
Avatar billede pentium4 Juniormester
29. april 2002 - 16:58 #11
Følger lige med her...
Avatar billede rune_lundsted Nybegynder
07. maj 2002 - 18:32 #12
Sorry jeg ikke benyttede jeres svar! Jeg fik løst problemet andetsteds!