Avatar billede the_king Nybegynder
29. april 2002 - 10:53 Der er 11 kommentarer

FJERN reklamer på Hotmail!!

Hej alle sammen!!

Jeg ville lige høre om der er nogen der ved hvordan jeg slår fra på hotmail at jeg ikke vil have en masse reklamer, for hver dag når jeg tjekker min mail er der ca. 30 porno mails til mig, og jeg ved ikke hvordan man slår det fra.

Er der en der ved det?

MVH Bo!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
29. april 2002 - 10:55 #1
Slår det fra, hmmmmmm mond ikke det er steder du har besøgt, Og hvor siden så bare har nuppet din mail adresse.

Hvis jeg for spam mail så skriver jeg tilbage til dem med en trussel om påolitianmeldelse, det løser desvære kun 1 ud af 40 mail
Avatar billede the_king Nybegynder
29. april 2002 - 10:57 #2
Jamen jeg har lige oprettet min e-mail adresse for ca. 2 dage siden og har ikke besøgt nogle hjemmesider.
Avatar billede eom_bruno Nybegynder
29. april 2002 - 10:58 #3
Hej bo du er da godt nok for dum at sige ja til reklamer
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
29. april 2002 - 10:58 #4
Så skift til at dansk forum, Eks ofir ikke at jeg ved om det skulle være bedere, men de porno sites skyer intet for at få smidt deres lorte ting i hovedet

Jeg har så gar overvejet at lave et nuke program til at smadre deres sider med, meeeeeeeeeeeen igen selvtægt er desværre ikke livligt Æv æv og dobbelt æv

MC
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
29. april 2002 - 11:00 #5
Du skal huske at afkrydse alle de bokse med reklamer når du opretter Hotmail. Det har du nok glemt.. Øv...
Så lav da ny.
Mvh. morten hjort
Avatar billede startfirma Nybegynder
29. april 2002 - 11:03 #6
mc.luficer>

Hver gang du skriver tilbage at du ikke ønsker spam, så bekræfter du at din e-mail adresse virker og at du læser mailsne ;)

the_king>

Du kan ikke slippe af med spam på hotmail. Mange har gjort det sådan at en computer bare sender mails til tilfældigtnavn@hotmail.com

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. april 2002 - 11:04 #7
Du kan sætte et filter så du kun modtager mails fra dem der er i din adresse liste......

Der er også mulighed for at blokkere de enkelte domæner eller afsendere, men man kan kun blokkere 200 adresser. Derfor er det bedst at vide hvem man forventer mail fra og så have dem i sin adresse liste.
Avatar billede holeinthewall Nybegynder
30. april 2002 - 12:50 #8
Hvis man skulle politianmelde, hvordan gør man så det?
For det er jo ulovligt
Avatar billede startfirma Nybegynder
30. april 2002 - 12:50 #9
poilitiet :D
Avatar billede holeinthewall Nybegynder
30. april 2002 - 12:53 #10
Pornosiderne befinder sig fordet meste i udlandet.
Så er det dansk politi?
Avatar billede jondmac Nybegynder
14. marts 2003 - 00:51 #11
prøv yahoo.com der er noget med anmeldelse af børne porno, spam osv. <der kan du jo prøve at anmelde det!
:-)