Avatar billede pmd Nybegynder
22. juni 1999 - 08:44 Der er 8 kommentarer

Udskrivningsprobl. fra NT 4.0 workstation

Halløj
Jeg har et problem med en NT, som periodisk skriver "mærkeligt" ud fra MS-office.
Nogle gange kommer 1/2 side, nogle gange en blank og nogle gange hele siden. MEGET IRRETERENDE!!
Maskinen gør det på flere forskellige printere, både netværksprintere og lokal printer.
Jeg har reinstalleret office og printere, men intet hjælper.

Hvordan kommer jeg videre???
Avatar billede merrick Nybegynder
02. juli 1999 - 11:30 #1
stop og restart spoolerservice
Avatar billede pmd Nybegynder
02. juli 1999 - 11:39 #2
Hmmm!
Maskinen har været bootet mange gange, men dette løser ikke problemet!
Avatar billede azazel Nybegynder
15. juli 1999 - 21:57 #3
Har du reinstalleret office fra samme cd hver gang??? Der KAN være bitfejl på cd´en, og så, købt eller ej, er der møg i manegeriet.
Prøv en andens CD og så find ud af om det hjælper.
Avatar billede junker Nybegynder
14. august 1999 - 10:42 #4
Hvilken Service Pack anvender du, og har du husket at slutte af med at geninstallere den efter at du har installeret printerne?
Avatar billede mr.mads Nybegynder
27. august 1999 - 13:50 #5
Kan du udskrive fra andre apps. hvis ja er office problemet, hvis nej så er det printeropsætningen.
Mvh.
Mads
Avatar billede joker73arb Nybegynder
07. september 1999 - 09:49 #6
Har du tilføjet de servicepacks der er lavet til office?

:-) -Joker
Avatar billede junker Nybegynder
13. september 1999 - 16:43 #7
Er det en epson stylus printer?
Avatar billede pmd Nybegynder
31. juli 2000 - 08:40 #8
Problemet er løst....
D.v.s. efter at ALT var prøvet, - også jeres hints, geninstallerede jeg hele pc\'en, hvorefter den kører fint.
(Det var ikke den rigtige løsning, men det virker 8^))