Avatar billede dj_akusy Nybegynder
29. april 2002 - 08:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Backupprogram til Tape streamers??

Jeg står og har et lille problem, med min Tape streamer. Jeg har lige lagt Windows XP Home, nu står jeg og mangler et backupprogram dertil. Før kørte jeg windows 95, hvori der var et backupprogram indbygget. Det program er åbentbart blevet pillet ud i XP versionen, og derfor jeg og mangler et der kan kører under Windows XP, og et der kan køre med en Seagate Tape streamer. Håber der er nogen der kan hjælpe??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. april 2002 - 09:18 #1
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
29. april 2002 - 11:36 #2
Det var ik lige den form for Backup program jeg manglede. Det var et program som kan backe data ned direkte på et bånd. Altså sådan et lignende som det Backup proram som var indbygget i Windows 95?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. april 2002 - 11:40 #3
aaahh... fandt lige noget spændende...

MS Backup følger med Windows XP Home... den er blot ikke med i default installationen.

Du skal installere den manualt. Læs her hvordan: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q302894

NanoQ