Avatar billede cogitans Nybegynder
29. april 2002 - 08:06 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Brænde 730 MB og op?

Hvilket program skal jeg bruge, for at overburne eller bruge videoburn, så jeg kan få f.eks. 740 MB brændt ned på 1 cd? Jeg bruger Neo 5.5.1 nu, men det er ikke i stand til det. Desuden opfører det sig meget mærkeligt ved nogle brændinger: 700 MB fylder hele "databaren" nederst i billedet???
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
29. april 2002 - 08:07 #1
hvad er det som du skal have brændt? DivX, VCD, eller musik?
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
29. april 2002 - 08:10 #2
har prøvet det samme, med biledet databaren! har du prøvet at opdatere din Nero jeg kan overburne med 20MB (720)
og prøv at kigge dine indstilinger igennem.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. april 2002 - 08:10 #3
understøtter din brænder Overburn?
hvilken er det?
Avatar billede initializing Nybegynder
29. april 2002 - 08:10 #4
For at overburne skal du:
1. Vælg 'File' og derefter 'Preference'
2. Gå videre til baren 'Expert Features'
3. 'Enable Overburn'
4. Maximum length: 90min. 0sec. 0frm.

Og så trykker du abre OK og brænder som du gør normalt.
Lig mærke til at baren nederst har flyttet sig højrere op i mit tilfælde op til 1050 MB

-Martin
Avatar billede cogitans Nybegynder
29. april 2002 - 09:04 #5
Det er mpg-, mpeg- og avi-filer, jeg skal have brændt.
Jeg kan godt overburne op til 720MB, men f.eks. 735 kan ikke lade sig gøre.
Kan jeg godt bare sætte overburneren til eksempelvis 90min? Jeg mener, fortæller man så ikke bare Nero, at der egentlig er meget mere plads på cd'en, end der egentlig er - og at man så reelt brænder "ud over skivekanten"???
(er 1050MB ikke helt hen i vejret - altså hvis man ikke har en brænder, som understøtter de nye 800MB cd'er?)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. april 2002 - 09:06 #6
cogitans >> jo du har ret!
køb nogle 90min. skiver til de filer der ikke kan være på 80min. skiverne!
mr. platinum har lavet nogle
www.edbpriser.dk
Avatar billede Chewie Novice
29. april 2002 - 09:07 #7
lytter med !!
Avatar billede cogitans Nybegynder
29. april 2002 - 09:08 #8
Ja, jeg har også købt nogle...blot for at finde ud af, at brænderen også skal understøtte dem - hvilket min ikke gør.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. april 2002 - 09:13 #9
vil du sælge dem ;0)
Avatar billede cogitans Nybegynder
29. april 2002 - 09:14 #10
Det vil jeg godt, ja.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. april 2002 - 09:16 #11
hvad skal du ha for dem, så?
og det er mr. Platinum?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. april 2002 - 09:17 #12
og hvor mange er der, etc?
Avatar billede cogitans Nybegynder
29. april 2002 - 10:29 #13
Det er Mr. Platinum...og skal vi sige 20 kr stykket?
Jeg fik vist købt 3 i alt.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. april 2002 - 13:57 #14
20kr. stk - jeg kan købe dem billigere over nettet!!
brug dem selv...
Avatar billede cogitans Nybegynder
29. april 2002 - 14:05 #15
Ja, jeg ved det godt...altså at det måske ikke var et godt tilbud, jeg dér kom med. Men jeg kan ikke huske, hvor meget jeg gav for dem i sin tid. Det var såmæn bare derfor, at jeg gav et slag på tasken...
Avatar billede diabloii Nybegynder
29. april 2002 - 14:50 #16
hvis du vil brænde meget ned på en cd skal du havde en god cd og et godt program jeg vil anbefale at du pakker det ned med det aller nyeste winzip
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. maj 2002 - 08:01 #17
lukketid?!