Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2000 - 11:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

E-mail fra Eksperten hvornår igen ADMIN ? ;o(

Hvornår vil der igen være ordnede forhold her på eksperten, så vi kan regne med at få e-mail på normal vis igen?

Får p.t. ingen e-mails igen igen!

Avatar billede prodic Mester
08. juli 2000 - 14:31 #1
jeg har lige været på ferie en uge, og så regner man jo stærkt med at man skal have 1000 mails læst igennem, men tallet var kun 9. Ikke ret mange på en uge, hvor man modtager ca. 25 om dagen normalt.

så jeg følger lige med i om Admin mon svarer på denne her....
Avatar billede and_admin Nybegynder
10. juli 2000 - 15:23 #2
Er der fortsat problemer ?
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2000 - 16:05 #3
Nej nu ser det ud til at virke igen