Avatar billede human900 Nybegynder
28. april 2002 - 19:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med mit log in - modem.

Hej alle
Tjaaa, jeg har skiftet opkaldelses nr. på min computer. Problemet er at jeg altid skal skrive min nye kode - den vil simpelthen ikke huskes ??
Når jeg trykker på EI, ikonet, kommer tekstboxen op med Bruger og kode.
Den knap man kan trykke på der hedder " husk kode " kan ikke aktiveres....
Hvad gør jeg - kører win 98.
Avatar billede zenze Nybegynder
28. april 2002 - 20:49 #1
Har du husket at slette ikonet med din gamle forbindelse?
Avatar billede grinderslev Praktikant
28. april 2002 - 22:21 #2
geninstaller opkaldsserver.
Kontrolpanel, tilføj/fjern programmer, Faneblad Windows Installation,Vælg kommunikation og detaljer for disse.
Avatar billede moebius Nybegynder
29. april 2002 - 11:26 #3
grinderslev->Hvad fanden skal han bruge en opkaldsserver til???

Sådan som jeg har forstået det, er det hans modem forbindelse til internettet den ikke vil huske passwordet til!!!
Avatar billede scorenissen Nybegynder
29. april 2002 - 18:59 #4
Hej

Hvis du fjerner Microsoft klient programmet fra netværk -
Genstarter og sletter *.pwl og tilføjer Microsoft klient programmet igen -
endnu en genstart og opretter en bruger uden password så burde den gemme igen.
Avatar billede human900 Nybegynder
29. august 2002 - 15:39 #5
lukket