Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 17:18 Der er 3 kommentarer

Flash Logo banner

Jeg ville høre om nogen ville hjælpe mig med at gøre min Upload-side lidt mere spændende.

- Jeg vil gerne have et banner øverst på siden
- og et logo ude i siden
- andre forslag ???

Banneret eller logo´et skal være lavet i flash, og må godt være i samme stil som det jeg selv har lavet: www.eksperten2.webbyen.dk (i menuen vælges den nederste Banner)

- Mit logo skal indgå (findes også på min side under Eget Logo)

størrelsen: Op til jer

Avatar billede spilihp Nybegynder
28. april 2002 - 17:45 #1
MEN HAR DU LAVET EN BANNER
Avatar billede spilihp Nybegynder
28. april 2002 - 17:46 #2
ELLLER SKAL DER LAVES EN BANNER OG LOGO I FLASH
Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 18:59 #3
Det er bare et forslag hvis nogen kan lave det bedre er de velkomne !

Et logo i samme stil kunne også være en mulighed :)