Avatar billede lowjoe Nybegynder
28. april 2002 - 14:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

problemer med ftp????

når jeg kobler på min skoles ftp server, har jeg indstilt browseren til at huske mit password automatisk. Dette har dog gjort at hvis jeg forsøger at logger ind under en anden gruppe, så hopper browseren automatisk til den gemte ftp add???

hvor slår man evt. den automatiske gemning af passwords fra henn, da jeg måske trordet kan hjælpe.

andre forslag er også velkommen, og helst hurtigt!!
Avatar billede egede Nybegynder
28. april 2002 - 14:57 #1
Brug et "rigtigt" FTP-program i stedet :)
Men ellers kan man vist højreklikke på FTPmappeikonet og så derfra ind i egenskaber eller noget lignende og slå det fra.
Avatar billede resten Nybegynder
28. april 2002 - 14:59 #2
Kontrolpanel\indternetindstillinger\Indhold\autoudførelse og herinde kan du sætte den til at huske adganskoder.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
28. april 2002 - 15:00 #3
Hvis jeg har forstået problemet rigtigt, kan du gøre følgende:

Åbn Internet Explorer -> Funktioner -> Internetindstillinger -> fanebladet Indhold -> Autofuldførelse
Avatar billede egede Nybegynder
28. april 2002 - 15:01 #4
Undskyld, du skal højreklikke på den hvide baggrund, og så vælge "log in" og slå fluebenet fra i "atuomatisk login" eller hvad den nu kan hedde...
Jeg undskylder den upræcise beskrivelse :)
Avatar billede lowjoe Nybegynder
28. april 2002 - 15:22 #5
egede du skal svare ikke kommenter, ellers kan du jo ikke få point :-)
Avatar billede egede Nybegynder
28. april 2002 - 21:07 #6
Jeg syntes ikke at jeg havde tjent point for sådan et rodet svar, og med over 8000 point er det ikke fordi at jeg mangler :)
Avatar billede egede Nybegynder
28. april 2002 - 21:08 #7
men siden du nu spørg' så pænt...
Avatar billede egede Nybegynder
16. maj 2002 - 13:32 #8
tak