Avatar billede fedtmuledk Nybegynder
28. april 2002 - 14:23 Der er 18 kommentarer og
3 løsninger

Godt navn til nyt PC mærke

Har du et forslag til et godt navn til et NYT PC mærke (endnu en klon maskine til det i forvejen mættede markede),

eller hvad synes du om

Jewel PC
Proff PC
Diamond PC

eller hvad foreslår du ?
Avatar billede whatever Nybegynder
28. april 2002 - 14:26 #1
Jeg ville ikke bruge navnet Proff PC, da http://www.datafilen.dk/ i gennem mange år har solgt computere under navnet Proff Computere.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
28. april 2002 - 14:30 #2
Proff holder ikke, for det lyder som en forkortelse af professionel, hvilket IKKE staves sådan her: Proffessionel. Jeg synes heller ikke navnet lyder så godt.

Diamond er optaget af andre og det er jewel også (optaget af imw.dk).

Egentlig er det vel ikke sværere end at tage en masse bogstaver og blande dem sammen, så det kommer til at lyde godt. Navnet behøver ikke sige så meget om produktet. Det gør det sjældent.

Sørt for at anskaffe dig et navn, hvor i hvert fald det er muligt at få de medfølgende domæner .com og .dk.

Jeg har dog ikke lige nogen forslag til et navn, men jeg skal nok vende tilbage hvis jeg finder på noget!
Avatar billede zaditor Nybegynder
28. april 2002 - 15:13 #3
Extreme PC, f.eks... :o)
Avatar billede adidaz Nybegynder
28. april 2002 - 17:26 #4
Super PC :)
Avatar billede adidaz Nybegynder
28. april 2002 - 17:27 #5
Onspeed pc :)
Avatar billede jin Nybegynder
28. april 2002 - 17:28 #6
Pc studie
Studie PC
net PC
PC net
Pc Cup

Måske noget !
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. april 2002 - 17:28 #7
power PC
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. april 2002 - 17:29 #8
muse maskinen
Avatar billede jin Nybegynder
28. april 2002 - 17:30 #9
Monster PC
PC monster
Mega pc
PC box
Avatar billede jemt Nybegynder
28. april 2002 - 17:31 #10
LOL :)
Jeg har et sejt navn, men det vil jeg gemme - skal bruges når jeg engang selv skal starte noget op..
Avatar billede adidaz Nybegynder
28. april 2002 - 17:31 #11
Mega~bite PC
Avatar billede jemt Nybegynder
28. april 2002 - 17:32 #12
Hvad med Æble, MigMac, dull, MBI, SkumPAQ ?
Avatar billede adidaz Nybegynder
28. april 2002 - 17:41 #13
Xpert pc
ProX pc
Spinster ! :)
Protec
Sputnic :)
Profftec
Biteyou
jojojojo
Avatar billede zaditor Nybegynder
28. april 2002 - 19:14 #14
Titan PC
Magic PC
Ultima PC
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
28. april 2002 - 20:18 #15
jemt -> Mon ikke andre folk bliver lidt sure hvis nogle af dine forslag benyttes i virkeligheden? :)

En fed Macintosh: BigMac :)
Avatar billede pentium4 Juniormester
29. april 2002 - 04:55 #16
Pc-Power
Pc-Tigers
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. april 2002 - 13:39 #17
Reptail PC
Titan PC
Magic PC
Ultima PC
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
29. april 2002 - 15:14 #18
Titan PC, Retail PC, Xpert pc og mega PC har været brugt før...

Power-PC, har en særstilling idet sammenstillingen af ordene Power og PC både med og uden bindestreg tilhører IBM over heleverden. Ham som leverer "Power PC" til f.eks. Metro er ved at blive tygget godt og grundigt igennem inde hos IBM lige nu.
Avatar billede zaditor Nybegynder
03. maj 2002 - 12:58 #19
fedtmuledk > Har du fundet ud af et navn du vil bruge?
Jeg synes selv at Ultima PC er et godt navn. :-)
Avatar billede fedtmuledk Nybegynder
08. maj 2002 - 23:44 #20
takker for hjælpen, jeg bruger nok bare min leverandørs navn Team PC, men tak for jeres forslag
Avatar billede pentium4 Juniormester
08. maj 2002 - 23:54 #21
Tak for point'ne.